Gå till innehåll

David Sklanskys förkärlek för mycket unga kvinnor/flickor!


Macroman

Recommended Posts

  • Svars 102
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

En tjej på ca 20-22 år som inte ser så jättebra ut. Förmodligen har hon inte haft måga killar under sin uppväxt. Hon utnyttjar en 56 årig rik man som mentalt bara är 13 år.

Klart att sånt här måste lysftas fram. Hur skall vi göra för att skydda våra gammlingar?

 

Bra att någon vågade belysa det andra synsättet! Jag vet inte vad jag tycker om det hela och det är beror på att jag har för lite information så jag tänker (inte) lägga mig i debaten. -'grymt fyndig idag.

 

En sak jag tänkte på bara. Jag behöver inte bry mig. Finns inte mycket jag kan göra och det finns saker som jag kan göra i min omgivning som har betydligt större genomslagskraft, trotts att jag inte behöver arbeta lika hårt. Någon som i det här fallet borde skämmas är väl Ed Miller? han går ut och kritiserar utan att göra något vidare åt det. Skulle någon av ~25-åringarna i min umgängeskretts skaffade sig en 13-årig (för att belysa åldersskilnaden) så skulle jag gå hus i helvete tills dom gjort slut eller att dom övertygat mig om att det inte handlar om något utnytjande och att det är äkta kärlek. Dock vem är jag att dömma? Har ju själv kollat in tjejer på stan med tankar som "henne skulle man trycka en måndagskväll" och i efterhand fått reda på att hon var 13, medans jag var övertygad om att hon var 17+, är jag peddo?

 

 

edit: pillade kompisar till umgängskretts. Såhär såg det ut tidigare

||

\/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som i det här fallet borde skämmas är väl Ed Miller? han går ut och kritiserar utan att göra något vidare åt det. Skulle någon av mina ~25-åriga kompisar skaffade sig en 13-årig (för att belysa åldersskilnaden) så skulle jag gå hus i helvete tills dom gjort slut eller att dom övertygat mig om att det inte handlar om något utnytjande och att det är äkta kärlek.

 

EM och DS är ju inte direkt kompisar, vilket EM också påpekade.

 

är jag peddo?

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker det här är totalt oöverraskande? Helt konsistent med allt Sklansky någonsin har skrivit.

 

Enlighten me...

 

ehm... typ ironi...

 

Är inte säker på det. Gdaily spinner ju vidare på detta också. Så tillsvidare utgår jag ifrån att Hjorts kommentar inte är ironi.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara jag som tycker det här är totalt oöverraskande? Helt konsistent med allt Sklansky någonsin har skrivit.

 

Enlighten me...

 

ehm... typ ironi...

 

Är inte säker på det. Gdaily spinner ju vidare på detta också. Så tillsvidare utgår jag ifrån att Hjorts kommentar inte är ironi.

 

Kan inte uttala mig om Hjort, men jag hade nog kunnat droppa en likvärdig kommentar UTAN ironi. Hela Sklanskys varelse andas narcissism, bisarrhet och allmän obehaglighet. Men det är förstås ett högst subjektiv intryck.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som i det här fallet borde skämmas är väl Ed Miller? han går ut och kritiserar utan att göra något vidare åt det. Skulle någon av ~25-åringarna i min umgängeskretts skaffade sig en 13-årig (för att belysa åldersskilnaden) så skulle jag gå hus i helvete tills dom gjort slut eller att dom övertygat mig om att det inte handlar om något utnytjande och att det är äkta kärlek.

 

Är lite skillnad med ditt exempel. En 18åring måste anses vara vuxen, det är inte en 13åring.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var finns "vem fan bryr sig knappen" ?

Om fjortisen vill åka flottpåle och prassla med sedlar samtidigt så är det väl upp till henne?

 

Finns väl betydligt värre personer som typ våldtar småflickor och barn, dessa får väl 4 månaders fängelse i sverige, OM man kan bevisa att tillräckligt mycket våld har utövats, annars blir det bara 14 dagars samhällstjänst. Det är dessa personer som är sjuka och ska fördrivas med eldgaffel, inte någon som får en fjortis i säng frivilligt.

 

För här är det inget tvivel om att det sker frivilligt (vad jag kan begripa), inte för att jag har satt mig in i fallet och lusläst allt. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...