Gå till innehåll

SAJT: BestPoker.com - Nu hos Ongame


QoS

Recommended Posts

Tack för svaret!

 

Har nu en till fråga, nästan samma som tidigare. Men det gäller för Platinum club, har lust att lira till mig den direkt också. Men jag undrar hur mycket man måste spela för att få fortsätta vara med där? Så att man inte åker ner till gold igen om man inte råkar lira ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 345
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nu har jag fått de PP som fattades så det ordnade sig till slut.

 

Nu undrar jag varför klienten är så konstigt designad så att stapeln för att satsa lägger sig precis över vissa förvalsknappar istället för över? Detta gör att man ibland sitter och drar i stapeln istället för att kryssa i "foldrutan", till exempel. Låg den överst så skulle "fold", "check" och "bet" knapparna hamna ovanpå motsvarande förval, vilket skulle göra klienten smidigare imo.

 

Och varför måste klienten skriva till hårddisken hela tiden? Otroligt irriterande när man kör fler bord och hd'n får arbeta hela jäla tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Och varför måste klienten skriva till hårddisken hela tiden? Otroligt irriterande när man kör fler bord och hd'n får arbeta hela jäla tiden.

 

tror det beror på att du har statistic enable

min hd är så slö så ibland när jag har på statistic så hackar det till inför varje ny hand då jag antar att den skriver föregående hand till hdn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur är det med forumets bonus på $1000. Får man allt i en klumpsumma när man clearat 14 000 PP eller får man den utdelad i mindre delar? Vem kontaktar man för att få tröjan?

 

Hej FraXion!

 

Du får hela bonusen i en klumpsumma när du har klarat av den och tiden har gått ut. Angående tröjan så kan du skicka ett PM till mig med din fråga och username.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då fick man Poker Office.

Bara en fråga var i: "Poker Office! (Paid version of one of the hottest poker tools in the market that will surely increase your bankroll! Visit our VIP Shop for more details on the product or visit http://www.PokerOffice.com for more info.)"

 

Att ni erhåller rätten att låsa livetrackern till bara bestpoker?

Kom igen är inte det lite väl barnsligt?

Jag tolkar iaf paid version som en full version dvs att jag ska ha tilllgång till alla funktioner som kommer med programet vilket jag inte har just nu.

 

Kan ni peka ut var det står att men erhåller en spärrad version eller kanske bara vara så snälla att låsa upp programet?

 

Undrar bara om det är någon som löst problemet åt dig. Jag är också sugen på PO, men att låsa den till bestpoker är ju grymt gnidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan än jag som har problem med att klienten hänger sig för att sedan avsluta sig själv?

 

Jag får upp ett meddelande där det står något om C+ och runtime error eller ngt liknande. Efter det så stängs borden och lobbyn. Jag kan då ej starta upp på nytt för man kan bara ha igång en "application" i taget.. lite wierd..

 

Någon med liknande erfarenheter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan än jag som har problem med att klienten hänger sig för att sedan avsluta sig själv?

 

Jag får upp ett meddelande där det står något om C+ och runtime error eller ngt liknande. Efter det så stängs borden och lobbyn. Jag kan då ej starta upp på nytt för man kan bara ha igång en "application" i taget.. lite wierd..

 

Någon med liknande erfarenheter?

 

Ja, tryck ctrl+alt+delete och avsluta bestpoker i processer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, tryck ctrl+alt+delete och avsluta bestpoker i processer.

 

Jamen.. det är ju klart. Tack.

 

Jag har alltid tvivlat på mitt logiska resonemang vad det gäller datorer, känns som att mina misstankar varit rätt ute hela tiden..

 

---

 

Problemet löste sig. Fast lösningen är ju, så att säga, symtomlindrande. Varför stänger Bestpoker från första början?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan än jag som har problem med att klienten hänger sig för att sedan avsluta sig själv?

 

Jag får upp ett meddelande där det står något om C+ och runtime error eller ngt liknande. Efter det så stängs borden och lobbyn. Jag kan då ej starta upp på nytt för man kan bara ha igång en "application" i taget.. lite wierd..

 

Någon med liknande erfarenheter?

 

Hej ah_derka!

 

Du får gärna skicka mig ditt username i ett PM så ska jag skicka in det till Ongame Network. Det är bra om vi får in sådana här felmeddelanden så att vi kan skicka vidare dem till rätt avdelning.

 

MVH

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det vi framförallt behöver är den WPClog som genereras efter att detta fel uppstår. Ligger under Bestpoker katalogen Alla som känner att dom vill hjälpa till kan skicka denna till support@bestpoker.com

 

Vi vet att felet är otroligt irriterande men vi är på Ongame varannan dag om att lösa detta och deras tekniker jobbar för fullt. Dock så är dessa WPCloggar mkt hjälpsamma.

 

Tack för ert tålamod.

 

mvh,

 

BestPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är jag blind eller finns det ingen "no more blinds"-knapp eller liknande? Nu sitter jag och försöker tajma in sit in/sit out så att jag ska lämna bordet just innan jag ska posta BB. Sjukt irriterande.

 

Kan du ta sit out, sen ta bort auto post blind, sen sit in och vänta på BB. Hade för mig att jag gjorde så på ongame.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bestpoker, där jag tog mina fösta steg i pokervärlden, den va bättre förr även om b2b va ltie smått riggat, bättre vip system med de gamla viop turneringarna, trodde bytet till ongame skulle innebära förbättring men njaaaa, dom ville nog antagligen bara SNÅÅÅÅÅÅÅÅÅLA mer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Komme inte in på sidan, antar att det har någon med detta att göra:

 

Trist att Bestpokers nya site är infekterad av flash-skräp.

 

Jag blev tvungen att läsa HTML-koden för att se vad som hände och försöka hitta hur man gör.

 

 

Valde och cacha ut från Bestpoker pga att jag vägrar och befatta mig med siter som använder sig av flash.

 

För er som har problem så kan ni gå till

 

http://www2.bestpoker.com/

 

för att komma in på gamla siten - där kan man logga in och ta ut pengarna eller överföra dem till Ongame.

 

 

Vad behöver jag ladda ner för att kunna komma in på sidan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...