Gå till innehåll

Ranking för frirullarna


Full Tilt Poker

Recommended Posts

Men vad är det här för jäkla post-revision ;)

 

Btw, hoppas bara man klarade top tio så man kan claima en sån där Stress Release Guy, såg för jäkla kewl ut! Mp3-spelare liksom, vad ska man med en sån till?

 

/TF :)

 

Du ska ju donera dina priser till mig trodde jag ... :7

Ser fram emot många frirullar med dej i januari med ToT, så vi kan mysa i chatten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 114
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du ska ju donera dina priser till mig trodde jag ... :7

Ser fram emot många frirullar med dej i januari med ToT, så vi kan mysa i chatten

Hur ska man inte kunna gilla en kille med så sjysst avatar liksom.

 

Och jo, januari blir toppen på FTP's frirullefront! Men mysa i chatten? Spydde vi inte galla över motspelarna och klappade varandra på ryggen efter 2-outsutdragningar? Nu är jag förvirrad :)

 

Och apropå att donera priser. När jag väl får hem min stress-release-guy så kommer jag att tilltala den my preeeecioussss. You do the math ;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska man inte kunna gilla en kille med så sjysst avatar liksom.

 

Och jo, januari blir toppen på FTP's frirullefront! Men mysa i chatten? Spydde vi inte galla över motspelarna och klappade varandra på ryggen efter 2-outsutdragningar? Nu är jag förvirrad :)

 

Och apropå att donera priser. När jag väl får hem min stress-release-guy så kommer jag att tilltala den my preeeecioussss. You do the math ;)

 

/TF

 

Det är väl mysigt att gnälla på alla andra? Jag är bättre, än alla andra. Och mina vänner är näst bäst så vi har rätt att gnälla.

 

För övrigt att av de bättre inläggen jag någonsin läst på de här forumet på senaste tiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ranking December:

 

1 Kassoren 47

2 gjoh 43

3 koboy15 39

4 wmaster 35

5 gabrielo 33

6 bolaris 27

7 texasviking 27

8 Tim635 27

9 ToTFoF 27

10 Miklen 24

 

Grattis "Kassoren" till rankingvinsten.

 

Adresser skall nu kollar upp. Återkommer med mer information.

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget nytt angående gamla rankingen och våra priser?

 

Ranking December:

 

1 Kassoren 47

2 gjoh 43

3 koboy15 39

4 wmaster 35

5 gabrielo 33

6 bolaris 27

7 texasviking 27

8 Tim635 27

9 ToTFoF 27

10 Miklen 24

 

Grattis "Kassoren" till rankingvinsten.

 

Adresser skall nu kollar upp. Återkommer med mer information.

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För rankingen väntar vi nu på en funktions som vi har blivit lovade skall byggas in i forumet. Vilket gör att vi sedan kan ha ranking gående per automatik. Fördelen med denna ranking är att den endast baseras på forumets medlemmar.

 

Vi ser också över möjligheten att landbegränsa frirullarna. Detta är dock något som vi inte har stöd för i dagsläget. Men vi jobbar på det.

 

Med vänliga hälsningar

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vi ser också över möjligheten att landbegränsa frirullarna. Detta är dock något som vi inte har stöd för i dagsläget. Men vi jobbar på det.

Detta är alltså något som kan ta allt mellan 6-24 månader innan en sådan funktion ser dagens ljus. Varför inte då bara göra som jag har föreslagit, kör utan cash!!!!! Då försvinner amerikanerna, problem solved. Vill gärna ha en kommentar på det här nu.

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är alltså något som kan ta allt mellan 6-24 månader innan en sådan funktion ser dagens ljus. Varför inte då bara göra som jag har föreslagit, kör utan cash!!!!! Då försvinner amerikanerna, problem solved. Vill gärna ha en kommentar på det här nu.

 

/TF

 

Onödig kommentar av mig

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför inte svara på det som vi undrar istället för att berätta om nån funktion som inte har med oss att göra?

 

/TF

Då kampanjen riktar sig till Poker.se/Pokerforum.nu skall det också säkerställas att de som vinner också är medlemmar.

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är alltså något som kan ta allt mellan 6-24 månader innan en sådan funktion ser dagens ljus. Varför inte då bara göra som jag har föreslagit, kör utan cash!!!!! Då försvinner amerikanerna, problem solved. Vill gärna ha en kommentar på det här nu.

 

/TF

Vi har valt att köra med priser i form av pengar. Att köra en ren "goodie"-turnering är något vi inte har planerat och turneringerna med rena prispengar kommer att vara januari månad ut. Men vi har tagit till oss av din idéer. Jag är heller inte övertygad om att din lösning skulle eliminera problemet

 

Då problemet är icke-svenskar så är den bästa helt enkelt att landsbegränsa det hela. För tydligen får rebusarna/gåtorna snabbt fötter.

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...