Gå till innehåll

Fruset Konto


Sladdafan

Recommended Posts

"Your account has temporarily been frozen. Please contact costumer sipport in order to clear security issues as soon as possible"

 

Det är vad de står när jag försööker logga in. Fick detta i torsdes och skickade såklart ett mail till dem men inget svar än och kontot är fortfarande fruset.

 

Fick även detta samma dag.

 

Dear ******,

 

The phone number you registered with us is not in use. Please reply to this email with your correct number or call us at the

number(s) given below.

 

For your online security, your account will be placed on temporary hold until we hear from you.

 

Looking forward to hearing from you!

 

Archana Tammiraju

Credit Team

Pay-Pro

ts@pay-pro.com (for emails)

efax@pay-pro.com (for documents)

Toll Free for Europe**: Phone: 00 800 2000 7789, Fax: 00-800-3333 7789

Toll free for Canada and US: Phone: +1 (866) 593-7792. Fax: 00186 6907 3653

International Phone: +350 41003

International Fax Number: +44 125 858 0582

**UK, Rep. of Ireland, Spain, France, Belgium, Netherlands, Germany, Denmark,

Italy, Switzerland, Sweden, Luxembourg, Hungary, Poland, Norway and Portugal**

http://www.pay-pro.com

 

 

Antar att detta hänger ihop me party. Så jag skickade in mitt telefonnummer till dem i torsdes.

 

 

Någon som vet hur lång tid det kan väntas ta innan man kan börja lira igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Still no word :S

 

Party har inte ens svarat på mitt mail.

 

Bara o skicka fler?

 

Det snabbaste är onekligen att ringa dem.

Det finns ett kostnadsfritt nummer för Europa som du kan använda:

00 800 2000 7789

De vill helst prata med dig så att vi kan verifiera dina uppgifter.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Du ska defenitivt ringa dom eftersom deras mail support verker lite kalleanka nu och då... de kan ibland ta veckor utan svar på mail och ibland får man mailsvaren på nån timme. Lotteri lotter kan man köpa i tobaksaffären och liknande om du förstår vad jag menar ;)

 

Med telefonsupporten går det ju snabbt... fast dom har inte alltid klart för sig vad som gäller dom heller... men på 2 försök borde du fått minst ett rätt.

 

P.S. Jag har faktiskt inget öppet case hos PP just nu så fråga mig inte vad jag har för frågor som jag inte får svar på.

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
De sa att det var lungt och att det skulle bli upplåst så fort jag skickade in diverse uppgifter. Jag pratade då med dem via telefon. Så du tror inte att det kommer bli upplåst trots att de sa det?

 

Det var inte meningen att anklaga dig för nåt, lät bara som att du hade hittat på nåt skumt i ditt första inlägg.

 

Klart att kontot kommer låsas upp om de sagt det, kan tyvärr inte hjälpa dig med hur snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...