Gå till innehåll

Nån annan loggar in på mitt Party account!


wallenberg79

Recommended Posts

vet inte om jag lägger den här tråden på rätt ställe? troligen inte!

 

men upptäkte nyss att det har försvunnit dollars från party poker konto!

 

inga stora summor, men 12$ av 69$

 

när jag slutade spela igår så hade jag 69,6$ och när jag loggar in idag så finns där bara 57$

 

har nu bytt lösen och mailat PP, vad mer kan man göra?

 

för dom flesta här är väl 12$ en strunt summa, men jag fick 15$ av PP och har spelat upp till 70 och så kommer nån jävle och snor av mig!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för dom flesta här är väl 12$ en strunt summa, men jag fick 15$ av PP och har spelat upp till 70 och så kommer nån jävle och snor av mig!!

 

Det är inte som så att det är 15 som försvunnit? Man brukar få dessa bonusar med kravet att man ska cleara ett vist antal rejkade händer inom en viss tid, och att om man inte gör det så har dom rätt att ta tillbaks slanten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nope, i sånna fall har dom bara tagit tebax 12$, för jag hade 69,60, och nu 57,60.. sen så har jag en gång tidigare haft ett tomt konto när jag trodde att jag hade typ 8$, men då trodde jag att det var jag själv, som jag bara glömt bort!

 

men jag får väl förhoppningsvis svar från PP, kan ju vara så att dom tar tebax, men då borde dom väl ta tebax allt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...