Gå till innehåll

TV: Hollywood Poker Tour


mike73

Recommended Posts

  • Svars 59
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var ganska kul i lördags.

Daniel Baldwin var helt galen.

Spelade agressivt och bluffade mycket.Verkade som han druckit för mycket.

 

Skrattade på mig när han gick all in på slutet med bara ess hög och när tjejen Ming började plocka ihop marker för att syna med bara ett par i tvåor så försökte han skrämma henne genom att börja sjunga som en ondskefull häxa från någon skräckfilm.

 

Återigen vann en tjej och Jennifer Tilly var tvåa.

Kändiskillarna i Holywood har ett och annat att lära.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gary Busey kan mycket väl vara den sämsta pokerspelare jag sett... :D

 

Men han är definitivt en av de coolaste :twisted:

 

Åke Unger är allmänt av alla som kan sin poker ansedd som "den här planetens klart sämsta pokerspelare". Att Åke skulle kunna kompensera det med någon form av "coolhet"? Skulle inte tro det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gary Busey kan mycket väl vara den sämsta pokerspelare jag sett... :D

 

Men han är definitivt en av de coolaste :twisted:

 

Gary Busey måste ju vara en av de absolut mest störda varelser på denna planet (titta till exempel på när han intervjuas av High Chaparal-snubbarna), men samtidigt har en sån jävla skön inställning och är så ödmjuk att man bara vill krama honom.

 

Ibland vill jag sparka sönder mjälten på honom och ibland vill jag ha honom som surrogatpappa, bara jag som har detta problem? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att sett High Chaparall så har man någon slags hatkärlek till honom, men mesta tiden så skrämmer han mig... Ogillar hans fruktansvärt snabba humörsvängningar som t.ex. när Fredrik tycker att det är dags att sluta för dagen och Gary håller på att avblåsa hela reportaget pga att han inte fick bestämma.

 

Ett riktigt original 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att sett High Chaparall så har man någon slags hatkärlek till honom, men mesta tiden så skrämmer han mig... Ogillar hans fruktansvärt snabba humörsvängningar som t.ex. när Fredrik tycker att det är dags att sluta för dagen och Gary håller på att avblåsa hela reportaget pga att han inte fick bestämma.

 

Ett riktigt original 8-)

Eller när han grejade med den där gigantiska kniven. Filip var inte så tuff då. Synd att jag missade honom vid pokerbordet...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gary Busey kan mycket väl vara den sämsta pokerspelare jag sett... :D

 

Men han är definitivt en av de coolaste :twisted:

 

Varför i helvete callar man när man har high card king och den andra spelaren har höjt hella tiden? Bättre att re Raisa eller folda då?

 

Han var grymmast iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...