Gå till innehåll

Enorma connection problems.


dinkamrat

Recommended Posts

Spelar på Full Tilt för första gången idag på freerollen och har nästan osannolika timeouts, har lyckats spela en hand första 40 minutrarna (all in preflop :oops:). Har vanligtvis bra uppkoppling (4mbit) och prövade spela på ett par andra siter nu samtidigt som Full Tilt laggar ur och hade inga problem på dom. Några idéer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har suttit och railat turneringen, eller som Ken hade sagt, skrankfåglat. Jag har haft fin connection under hela turneringen och det verkar flyta på bra för de andra.

 

Är det någon mer som har problem så vore jag tacksam ifall ni kunde posta i denna tråd också.

 

Med vänliga hälsningar

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag har connection problem från min jobbdator. Jag kommer överhuvudtaget inte in på sajten från den . Andra sajter har det gått bra att komma in på (förutom prima och ipoker). Jag har inte nätet i skick där hemma nu så jag skulle behöva spela från jobbet men det verkar inte gå. Jag har frågat full tilt också och de har i stort sett sagt att jag skall leta efter brandväggar (utöver windows och norton som är mitt antivirusprogram). Jag har haft hem min jobbdator också så länge nätet var i skick och där fungerade den inte hellet med full tilt så det borde var knutet till datorn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har connection problem från min jobbdator. Jag kommer överhuvudtaget inte in på sajten från den . Andra sajter har det gått bra att komma in på (förutom prima och ipoker). Jag har inte nätet i skick där hemma nu så jag skulle behöva spela från jobbet men det verkar inte gå. Jag har frågat full tilt också och de har i stort sett sagt att jag skall leta efter brandväggar (utöver windows och norton som är mitt antivirusprogram). Jag har haft hem min jobbdator också så länge nätet var i skick och där fungerade den inte hellet med full tilt så det borde var knutet till datorn.

Jag har själv inte hört om liknande problem. Det låter dock som att det är någon spärr av något slag.

Vart hänger sig programmet. Är det i samband med connection, eller att den hämtar hem en uppdaterad version av programmet.

Finns säkert någon på forumet som kan rodda klarhet i detta.

 

Med vänliga hälsningar

 

Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...