Gå till innehåll

Mina första 100sng på 15+1


CarlLee

Recommended Posts

Med 45% ITM så är väl fjärdeplatserna kanske snarast på "bekostnad" av 6-9:e platser.

Fina siffror trots allt, även om 100 inte säger så mycket så klart.

Keep it up!

 

Du kanske har rätt, ja för lite data än så länge, återkommer om 100 sitngo

 

Vid 500 känns rimligt och vid 1000 kan du va rätt säker på att statsen stämmer rätt bra.

 

Hur som helst, bra jobbat so far!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med 45% ITM så är väl fjärdeplatserna kanske snarast på "bekostnad" av 6-9:e platser.

Fina siffror trots allt, även om 100 inte säger så mycket så klart.

Keep it up!

 

Du kanske har rätt, ja för lite data än så länge, återkommer om 100 sitngo

 

Vid 500 känns rimligt och vid 1000 kan du va rätt säker på att statsen stämmer rätt bra.

 

Hur som helst, bra jobbat so far!

 

behöver ju inte heller stämma :P Var nån snubbe på 2+2 som hade typ 20% ROI efter 2K SnGs, nästa 3K sngs lirade han breakeven :P MEn det var ju visserilgen extremt och man kan dra rätt fina slutsatser på 1K st skulle jag tippa på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Med 45% ITM så är väl fjärdeplatserna kanske snarast på "bekostnad" av 6-9:e platser.

Fina siffror trots allt, även om 100 inte säger så mycket så klart.

Keep it up!

 

Du kanske har rätt, ja för lite data än så länge, återkommer om 100 sitngo

 

Vid 500 känns rimligt och vid 1000 kan du va rätt säker på att statsen stämmer rätt bra.

 

Hur som helst, bra jobbat so far!

 

behöver ju inte heller stämma :P Var nån snubbe på 2+2 som hade typ 20% ROI efter 2K SnGs, nästa 3K sngs lirade han breakeven :P MEn det var ju visserilgen extremt och man kan dra rätt fina slutsatser på 1K st skulle jag tippa på...

 

Känns ju inte helt olikt min swing. Inte för att jag är bra på SNG men jag hade 5% ett bra jäkla tag när jag 20+ tablade. Sen small det till :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Killen kan kanske blev sämre, motståndet kanske blev bättre, inte säkert det har och göra med variansen.

 

Jag spelar på pokerstars.

 

tror inte att han spelade något annorlunda eftersom han 20+ tablade.. Sen tror jag inte motståndet blir så mycket bättre så man går från 20% ROI till 0% ROI.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan ju slänga in min statistik på mina 124 första SNG på 10+1 på party. Alltid lirat CG innan men kände att det var dags för SNG's då jag har noll disciplin vad gäller money management. :) Här är det lättare å hålla sig till en nivå.

 

#Tourneys 124

 

ROI 39,3%

 

ITM 45,2%

 

Finish % Number

1st 18,5% 23

2nd 12,9% 16

3rd 13,7% 17

4th 12,1% 15

5th 8,9% 11

6th 9,7% 12

7th 11,3% 14

8th 6,5% 8

9th 4,0% 5

10th 2,4% 3

 

 

Vet att det är för få spelade SNG's för att dra några slutsatser.. Lirar sex bord samtidigt... Känns som jag förlorar mycket marker när det når nivå fyra å jag fortfarande lever på sex bord. Jag stjäl alltså för lite och blir lite för mkt coinflips då jag blir alltmer short. Därav så många 4-5-6 platser tror jag.

 

Men vad tycker ni, fortsätta lira på sex bord eller gå ner till fyra å spela mitt premium spel? Skulle vara trevligt med lite synpunkter på det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja absolut. Att det kommer sjunka markant är jag medveten om.

Har som mål att över 5k spelade SNG's 2007 kanske ligga runt 15% på sin höjd när jag spelar 20+2 och uppåt. Känns ändå som ett ganska realistiskt mål.

 

Återkommer med stats när jag har 500 o 1k spelade.

 

Det tycker jag låter som ett jättebra mål. Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...