Gå till innehåll

Allt om bonusar!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 170
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

max 100 VIP100/10, 10 dar

 

/s

Har man bara 10 dagar på sig att cleara bonusen? Snålt!

 

Jag vill ju att en sån här åtgärd ska öka spelandet, inte bara ge bort pengar till de som ändå hade spelat. Men lugn, jag har för avsikt att vara lite extra generös mot just pf.nu så snart vi rett ut lite "mindre" driftsproblem.

 

mvh stefan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev just nekad att sätta in pengar på 24h, med motiveringen att jag har 4 konton på b2b-nätverket. Har jag tolkat FAQen helt fel, jag trodde att det var tillåtet? Jag har konto på 24h, unibet, staffpoker och no1poker. Jag har hela tiden uppgivit mitt rätta namn, jag har olika usernames och jag har aldrig spelat flera B2B-klienter samtidigt.

Ändå säger 24hs support att jag bryter mot deras regler genom att ha 4 konton, jag måste genast välja ut vilka 2 jag vill ha kvar, och meddela dom. Vad är det som gäller egentligen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Steel, jag har fått för mig att det ska vara okej.

 

Från http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=61187#61187

 

"Vi tillåter 2 st separata konton per hushåll (=ip-adress) men bara en person tillåts använda bonusar."

 

och http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=61193#61193

 

Du FÅR skapa flera konton inom B2B nätverket men du kan INTE spela samtidigt med olika konton.

 

Jag tolkar det som att det är okej med 2 konton per skin. Det kan ju vara så att supporten inte ser att det konton är på olika skins inom B2B.

 

Maila tillbaks till supporten och säg att det konton på olika skins, worst case hör med vår kompis sotslind. :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev just nekad att sätta in pengar på 24h, med motiveringen att jag har 4 konton på b2b-nätverket. Har jag tolkat FAQen helt fel, jag trodde att det var tillåtet? Jag har konto på 24h, unibet, staffpoker och no1poker. Jag har hela tiden uppgivit mitt rätta namn, jag har olika usernames och jag har aldrig spelat flera B2B-klienter samtidigt.

Ändå säger 24hs support att jag bryter mot deras regler genom att ha 4 konton, jag måste genast välja ut vilka 2 jag vill ha kvar, och meddela dom. Vad är det som gäller egentligen?

 

Är ok. De såg nog inte att det var olika skins. Maial dem det annars pma mig dina nick så ordnar jag det.

 

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske är dags att passa på att signa 24h nu när det är reload, men kan man stacka sign up och reloaden? Om jag måste cleara hela balletten på 10 dar blir det nog lite mastigt även för mig tror jag.

 

Du samlar så att säga dubbeltmen bara en kod per insättning.

 

/s

 

Okay, så för att sammanfatta behöver jag alltså då 1000 VIP på 10 dar så får jag båda bonusarna efter 30 dagar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske är dags att passa på att signa 24h nu när det är reload, men kan man stacka sign up och reloaden? Om jag måste cleara hela balletten på 10 dar blir det nog lite mastigt även för mig tror jag.

 

Du samlar så att säga dubbeltmen bara en kod per insättning.

 

/s

 

Okay, så för att sammanfatta behöver jag alltså då 1000 VIP på 10 dar så får jag båda bonusarna efter 30 dagar?

 

Nej då får du en efter 10 och en efter 30 dar om du gjort insättningarna samma dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske är dags att passa på att signa 24h nu när det är reload, men kan man stacka sign up och reloaden? Om jag måste cleara hela balletten på 10 dar blir det nog lite mastigt även för mig tror jag.

 

Du samlar så att säga dubbeltmen bara en kod per insättning.

 

/s

 

Okay, så för att sammanfatta behöver jag alltså då 1000 VIP på 10 dar så får jag båda bonusarna efter 30 dagar?

 

Nej då får du en efter 10 och en efter 30 dar om du gjort insättningarna samma dag.

 

Jo, det låter mer logiskt ja, men 1000 VIP allt som allt iaf?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att cleara min sign-up fortfarnade, har 700 VIP's kvar på den. Om jag kör reloaden nu, måste jag cleara mina 700 på sign-uppen först för att kunna ta reloaden? Alltså 1700 VIP's på 10 dagar? Eller är det så att om jag stoppar in pengar för reloaden nu, att den går föra signuppen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller på att cleara min sign-up fortfarnade, har 700 VIP's kvar på den. Om jag kör reloaden nu, måste jag cleara mina 700 på sign-uppen först för att kunna ta reloaden? Alltså 1700 VIP's på 10 dagar? Eller är det så att om jag stoppar in pengar för reloaden nu, att den går föra signuppen?

 

nä du får räkna dubbelt.

/s

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...