Gå till innehåll

Är det någon här som ska på DreamHack?


Dave^

Recommended Posts

de flesta på pokerforum.nu är ju över 18 så de e ju låååååångt över snittåldern på dreamhack!

 

skrikande cs fjortisar, ljummen coca-cola, svett, gorbys pirog, folk som dampar när dom blir dödade, folk som runkar, basshunter uppträder, world of warcraft och cs överallt, folk som runkar, massa 1337 elit spelare som "äger", folk som runkar osv osv osv.... :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skrikande cs fjortisar, ljummen coca-cola, svett, gorbys pirog, folk som dampar när dom blir dödade, folk som runkar, basshunter uppträder, world of warcraft och cs överallt, folk som runkar, massa 1337 elit spelare som "äger", folk som runkar

 

*lutar mig tillbaka och tänker tillbaka på gamla minnen och njuter* :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skrikande cs fjortisar, ljummen coca-cola, svett, gorbys pirog, folk som dampar när dom blir dödade, folk som runkar, basshunter uppträder, world of warcraft och cs överallt, folk som runkar, massa 1337 elit spelare som "äger", folk som runkar

 

*lutar mig tillbaka och tänker tillbaka på gamla minnen och njuter* :)

 

:shock::shock::shock: glömde du inte något? :oops:

 

sorry OT, ska inte dit iaf, aldrig varit där, kommer aldrig åka dit :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehrm vänta nu...

Jag ska dit. Och jobba i vår monter torsdag till lördag.

Kanske borde ta med våtservetter och deo som give-aways :)

 

Men alltså… hur kan ni lägga ner tid och marknadsresurser på sånt? Borde ni inte se till att ert ”team” kan slå random medarbetare från First Poker-redaktionen istället? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehrm vänta nu...

Jag ska dit. Och jobba i vår monter torsdag till lördag.

Kanske borde ta med våtservetter och deo som give-aways :)

 

Men alltså… hur kan ni lägga ner tid och marknadsresurser på sånt? Borde ni inte se till att ert ”team” kan slå random medarbetare från First Poker-redaktionen istället? :P

 

Jobbar DU där eller? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehrm vänta nu...

Jag ska dit. Och jobba i vår monter torsdag till lördag.

Kanske borde ta med våtservetter och deo som give-aways :)

 

Mvh Johan

Haha kan vara en bra ide ;). Vad kan man göra i er monter då? Kommer ni hålla någon sorts mini-live turnering? Det tycker jag hade varit skoj. :P

 

Hmm... hoppas det inte är riktigt så illa som ni beskriver! Är en vän som brukar åka och tyckte jag skulle hänga med. Yeah yeah om inte annat visar det sig hur det är när jag kommer dit. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni kan ju kolla hur vi har det på http://dreamhack.heypoker.com

En webcam visar pågående turnering och en visar ett av våra sovrum som man kan vinna platser till.

 

Och Jennez, hade ni berättat INNAN turneringen om att ni hade kameror i borden så hade det varit en annan sak ;)

 

Mvh Johan - Nyligen korad till Dreamhack N00b of the year

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...