Gå till innehåll

Hindra Prima från att stjäla fokus


anter

Recommended Posts

Går det att hindra Prima från att stjäla fokus på något sätt? Jag är desperat här och har stört mig på deras mjukvara hur länge som helst. Jag kan inte tänka mig annat än att andra också stör sig på "stealing focus" och att någon där ute känner till något knep eller har skrivit något script?

 

Snälla!!!???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att hindra Prima från att stjäla fokus på något sätt? Jag är desperat här och har stört mig på deras mjukvara hur länge som helst. Jag kan inte tänka mig annat än att andra också stör sig på "stealing focus" och att någon där ute känner till något knep eller har skrivit något script?

 

Snälla!!!???

 

Jag tror inte det går om det inte är någon som har programerat ihop något eget program.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta är riktigt irriterande och blir bara jobbigare och jobbigare ju fler bord man kör.. Med 8 bord är det nästan ohållbart då man blir avbruten 2-3 gånger varje gång man skall agera..

 

Går inte använda någon typ av chatprogram om man kör 8 bord, helt värdelöst.. Går inte spela wow vid sidan av heller.. ens om man kör 2 bord :[~

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...