Gå till innehåll

Nyfiken?


Bein

Recommended Posts

  • Svars 66
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Meningen är att ni ska vara lite nyfikna... men nästa fredag spelar vi in ett pilotavsnitt av TV: Poker.se. Programmet kommer att sändas på en liten digitaltv-kanal men även sändas på nätet.

 

Vi vill inte trissa upp förväntningarna på programmet långt upp i stratosfären, men jag tror nog att ni kommer att gilla programmet rejält.

 

Jag och Othello kommer att vara programledare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag tycker att vi SKA trissa upp förväntningarna. Jag är stortrissan och du är lilltrissan. Så det så. Triss triss!

Ola har på sig läderchaps, othello kommer med laserpistol. Alla som berättar badbeats blir avrättade av hamstrar i live-sändning. Den glada gula är filmad framför en buffe, och vänder sig om utan att äta av den, Nusse säger en kommentar som inte är sarkastisk. AG super till ordentligt och visar att han minsann också kan sjunga kareoke - japanska hitlåtar från 80-talet.

Triss triss :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag tycker att vi SKA trissa upp förväntningarna. Jag är stortrissan och du är lilltrissan. Så det så. Triss triss!

Ola har på sig läderchaps, othello kommer med laserpistol. Alla som berättar badbeats blir avrättade av hamstrar i live-sändning. Den glada gula är filmad framför en buffe, och vänder sig om utan att äta av den, Nusse säger en kommentar som inte är sarkastisk. AG super till ordentligt och visar att han minsann också kan sjunga kareoke - japanska hitlåtar från 80-talet.

Triss triss :)

 

Vet du, nyss var jag inte så intresserad av programmet, men nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Framför allt är det mer än 3 gånger så mycket pengar i potten gentemot WSOP sammanlagda prispott de senaste 7 åren, och de pengarna är fördelade över 9 platser bara!

 

Det vore så förutsägbart: Får citera Linas intervju med mig på 24hpokernews...

 

 

 

Om du skulle göra ett pokerprogram för tv och få fria tyglar, hur skulle du göra då?

- Vi har ett tv-program på gång. Det kommer att göra poker-tv historia. Håller på att sätta de sista bitarna kring avtal och annat. Jag vill inte avslöja innehållet innan dess. Det kommer inte att likna något av de andra programmen. inte ens i närheten.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att trissa ner er lite kan jag bjuda på en random konversation från programmet:

 

Ola: Vad gör vi i detta läget med kanelbullar Göran?

Othello: Ja, du vi är ju trots allt pottbunda, skulle nog kört en helan går.

Ola: Hmm, akta vapenbröder bara, men man ska ju va aggressiv på pottkanten, så ja säger helan går jag med!

 

Nej då, kommer säkert bli jättebra. Grymt intiativ! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Åhhhh neeeeeeej,

 

fick kalla kårar av att det kommer vara ett led i påker på svenska propagandan, för att få ut det konceptet på riktigt till svenska folket...

 

snälla snälla snälla, kommentera med dom "riktiga" uttrycken snälla snälla snälla :(

 

btw, tutti frutti rockar! :lol:

 

Quoted for truth!

 

Måste finnas att hitta nånstans på nätet :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...