Gå till innehåll

Bodog.com - 10% signup/reload


stenarn

Recommended Posts

http://www.bodog.com/bonuses/

 

3x points är kraven per utbetalad dollar.

 

http://www.bodog.com/poker/getting-started.jsp

 

Här finns kraven för poäng.

 

 

Verkar ju vara en bra bonus då den också har oändlig reload tills vidare. 100% RB på turneringar. Inte lika bra för CG dock då det är cont. Någon som kör där?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...
Har trafiken blivit bättre på sngs?

 

Hej,

helt ny här på forumet men tänkte jag kunde bidra lite ändå.

Har spelat på BoDog i ett par månader nu, uteslutande SnG, och trafiken på kvällstid är helt OK. Behöver aldrig vänta mer än några minuter på $5.50 och $11 för att komma igång. Motståndet verkar variera rejält, första 20 SnG jag spelade var jag ITM 14 ggr och bankrullen skenade! Sista veckorna har det blivit tvärtom, snortight och aggressivt så rullen har tagit stryk... Ligger väl dock fortfarande $80 plus ungefär. Har funderat på om det är tiden på dagen som avgör, kanske bättre att spela på amerikansk kvällstid och helger då det borde vara mer fritidsspelare i omlopp. Det verkar som om 80-90% av spelarna hör hemma i USA. Amerikansk kvällstid rimmar dock lite illa med min egen dygnsrytm, spela poker på natten och jobba på dagen håller inte i längden!

 

Angående bonusen så var den nästan *för* lätt att tjäna in!?! När jag spelat en SnG för 10+1$ så räknades 11$ av från mitt bonuskonto!!! 2-3 dagars lagom spelande på kvällstid och bonusen var klar! Detta gör mig nästan lite misstänksam och man undrar om den berömda gravade hunden ska sticka upp sitt fula tryne helt plötsligt!?!

Tror ni jag har missuppfattat nånting grovt här och jag är egentligen inte klar med bonusen? Allting ser OK ut med saldo och sådant. Dessutom har jag tagit ut 75$ och det gick snabbt och smärtfritt. Min svåger öppnade konto för några dagar sedan och även på hans konto räknar de av bonusen likadant. Det verkar som om det är de enklast intjänade 100$ hitills i min korta pokerkarriär!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har spelat på Bodog de sista 6 månaderna och deras bonus avräkning är lite mysko, du kan inte gå efter den info du hittar under cashier/bonus details.

 

Man får hålla reda på hur mycket poäng man hade när man startade bonusen och sedan köra de poäng som krävs(3xbonus) och helst 20-30% fler om man nu vill withdraw och deposit direkt igen utan att få mail från Bodog att man utnyttjar bonusen(varning), eller kan man withdraw efter rätt antal poäng och sedan vänta ett par veckor tills nästa deposit.

 

Jag sätter in $5000 i början av månaden och kör mina 1500poäng+ca 10% sedan withdraw(tar ca 2,5 vecka för mig att dra in de poängen) sedan vänta tills nästa månad för att göra samma sak igen. Jag har inte fått varnings mail från Bodog ännu men vet flera som fått det pga att de withdraw/redeposit för tätt och det vill man ju inte för är ju en kanon bonus detta att ha varje månad och dessutom spelar de största tomtarna här jämfört med alla andra ställen jag spelat på, helst då Amerikansk kvälls/natt tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

helt ny här på forumet men tänkte jag kunde bidra lite ändå.

Har spelat på BoDog i ett par månader nu, uteslutande SnG, och trafiken på kvällstid är helt OK. Behöver aldrig vänta mer än några minuter på $5.50 och $11 för att komma igång. Motståndet verkar variera rejält, första 20 SnG jag spelade var jag ITM 14 ggr och bankrullen skenade! Sista veckorna har det blivit tvärtom, snortight och aggressivt så rullen har tagit stryk... Ligger väl dock fortfarande $80 plus ungefär. Har funderat på om det är tiden på dagen som avgör, kanske bättre att spela på amerikansk kvällstid och helger då det borde vara mer fritidsspelare i omlopp. Det verkar som om 80-90% av spelarna hör hemma i USA. Amerikansk kvällstid rimmar dock lite illa med min egen dygnsrytm, spela poker på natten och jobba på dagen håller inte i längden!

 

Angående bonusen så var den nästan *för* lätt att tjäna in!?! När jag spelat en SnG för 10+1$ så räknades 11$ av från mitt bonuskonto!!! 2-3 dagars lagom spelande på kvällstid och bonusen var klar! Detta gör mig nästan lite misstänksam och man undrar om den berömda gravade hunden ska sticka upp sitt fula tryne helt plötsligt!?!

Tror ni jag har missuppfattat nånting grovt här och jag är egentligen inte klar med bonusen? Allting ser OK ut med saldo och sådant. Dessutom har jag tagit ut 75$ och det gick snabbt och smärtfritt. Min svåger öppnade konto för några dagar sedan och även på hans konto räknar de av bonusen likadant. Det verkar som om det är de enklast intjänade 100$ hitills i min korta pokerkarriär!

 

 

------

Hej, har spelat på bodog i 2-3 år nu men aldrig clearat bonusen m h a sng. Lättast är väl att maila deras support och höra. Jag skulle tro att du clearat den eftersom du gjort uttag från kontot och de inte klagat :-) Tycker för övrigt att det är en bra bonus bl.a för att man får den up-front så att säga..

Har oxå erfarenheten från de cg jag spelat att det är bäst att spela på amris-tid....deras garanteed turneringar är ju tyvärr helt anpassade till amerikaner m a p tiderna..i alla fall de större som de har..vilket är synd. Hoppas mitt svar hjälper dig ngt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har satt in $100 för att prova klienten och bonusen. Min bonus på $10 utbetalas efter jag har spelat in 30p? Hur kollar jag hur jag ligger till för bonusen? Kan jag ha 2 pending bonuses? Skulle behöva sätta in minst 500 till.

 

tror inte du kan ha 2st pending bonusar. dina points står uppe i mitten på klienten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...