Gå till innehåll

Spela mot en bra motståndare


brut

Recommended Posts

Hello folks!

Hur känner ni er när ni möter bra spelare. För min egen del har jag märkt att jag blir mycket mer inspirerad och tycker att det är mycket roligare att spela då, jag kan inte sluta innan jag har stackat eller själv blivit stackad. Jag fortsätter alltså. Det roligaste är om man spelat flera timmar båda har stora stackar och förr eller senare hamnar man all in. Och jag känner glädje om jag spelat bra då. Sedan om jag vinner potten eller ej spelar mindre roll. Hur känner ni vänner?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt bra huvud du har. Logiska känslor yeah.

Själv om jag tex gular en riktigt dålig spelare så är det ju bara det som man vet kommer att hända, liksom ett normalutfall och kan inte känna någon glädje av det. Själva pengarna är jag inte beroende av direkt. Visst skulle jag gå upp till ex NL 1000/2000 så skulle det svida med allt för stora förluster.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur vet du att det är en bra spelare möter då?

Något som brukar känneteckna en bra spelare är avsaknanden av frekventa fisk-spel.

 

Att fråga i chatten kan också ge ett svar, men det är inte alltid att lita på då vissa spelare som tror de vet vad de snackar om väldigt ofta är ute och reser rejält! Inga namn nämnda...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...