Gå till innehåll

Kommentera PPMC 2006!


QoS

Recommended Posts

Kommentera?

Är det OK att nämna att QoS sitter i min hytt och äter mitt taxfree-godis? Är det OK att nämna att han sitter i strumplästen och antingen är det nyskuren lök eller så är det något annat som får mina ögon att tåras?

 

Om trekvart drar det igång och man kan väl inte säga att man är nervös. Det är lite som att ensam utmana Napoleons arméer - man kan vara lugn eftersom man vet att inte ens storklonken kan rädda en från underlag :)

 

Sjukt kul att strukturen är mer spelvänlig den här gången och att jag inte är lika trött som jag var då.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan förstå varför det var så få deltagare denna gång. Med tanke på det dåliga upplägget och strukturen förra gången. Men att ni sedan väljer att ändra allting denna gång så känner man sig lite blåst på konfekten :(

 

Enda orsaken till att jag valde att inte åka denna gång var som sagt var p.g.a. av strukturen och upplägget.

 

Fy på ER...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan förstå varför det var så få deltagare denna gång. Med tanke på det dåliga upplägget och strukturen förra gången. Men att ni sedan väljer att ändra allting denna gång så känner man sig lite blåst på konfekten :(

 

Enda orsaken till att jag valde att inte åka denna gång var som sagt var p.g.a. av strukturen och upplägget.

 

Fy på ER...

 

Hönan och ägget, om strukturen skulle ändras så skulle 300 pers anmäla sig, och då skulle man vara tvungen att ändra tillbaks.

 

Tyvärr ¨så är det ju inte Pokerevent utan Silja som sätter gränserna på när tävlingen får starta och sluta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...