Gå till innehåll

PartyPoker VIP Host?


TheAnalyst

Recommended Posts

Har fått ett mail från någon som säger att han är min PartyPoker VIP Host. Han ställer frågor om mina adressuppgifter är korrekta, vad jag har för hobby etc. Har någon annan fått detta mail och kan bekräfta att PartyPoker håller på med detta? Är väldigt misstänksam när det kommer såna här mail, även om det i detta fall verkar korrekt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick (och ni också troligen) fick ett mail för några dagar sedan där det stod att jag var med i deras "VIP Club" och att man om några dagar skulle bli kontaktad av en "personlig host", så jag antar att det är det mailet som kom idag. Jag misstänker inget fuffens, har svårt att tänka mig att någon skulle kunna få tag på min adress etc som stod i mailet. Men det känns ju lite skumt att dom frågar hur man gillar att resa etc..

 

Nåja, jag har svarat på mailet återstår att se vad som händer, men skulle ju få någon sorts bonus om man gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också fått det.

Knappast något fuffens som tidigare sagts.

 

I mejlet så bifogades ju även de uppgifter som man själv har angivit under account info namn/tele osv.

 

Självklart så lämnar man ju inte passw. etc men det lär ju knappast bli aktuellt.

 

Vi får se vad det innebär hur som helst ett trevligt initiativ.

 

Min personal host har initialerna SV har ni samma?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Det är 100% riktigt, Mr Ser*** gav mig en bonus bara för att jag svarade på mailet.

 

Fan vilken trevlig kille alltså.

Ja grymt trevlig kille! Snackat en hel del med honom övertelefon angående ett uttag som inte gick som det skulle. Han löste problemet galant! Någon från PP borde ge grabben en klapp på axeln och en lite julbonus =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...