Gå till innehåll

Hemsidan


Brumpa

Recommended Posts

tänkte bara påpeka en sak. På svepof's hemsida under FAQ så lägger sig texten som ska vara svar till frågan över de andra frågornas länkar. Om ni förstår hur jag menar. Blir alltså extremt svårt att läsa. Eller är det bara såhär på min dator? hmm.. hoppas inte det.. värt att kolla upp iaf! Använder mig av Firefox 2.0

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har klickat på samtliga 20 FAQ-länkar och det fungrar som det ska.

Svaret hoppar fram och övrig text flyttar ner och gör texten lätt att läsa. Det är nog din dator som busar med dig.

 

Är det någon fråga du inte kan läsa svaret på så skicka ett pm till mig så klipper jag ur det och postar det till dig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har klickat på samtliga 20 FAQ-länkar och det fungrar som det ska.

Svaret hoppar fram och övrig text flyttar ner och gör texten lätt att läsa. Det är nog din dator som busar med dig.

 

Är det någon fråga du inte kan läsa svaret på så skicka ett pm till mig så klipper jag ur det och postar det till dig.

 

Nej, det fungerar inte här heller. Firefox 2.0. Texten hoppas bakom länkarna och länkarna hoppar inte ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funkar inte i äldre eldrävsvarianter heller, ser ut som browserspecifik css... det och ganska mycket annat i koden pekar på inte förstaklassig kompetens på kodaren. Däremot är hemsidan rätt snygg.

 

Edit: För att vara konstruktiv verkar det som att faq-texten placeras utefter föregående ruta och inte efter texten i nuvarande ruta. Det får resultatet att rubrik och text börjar på samma ställe. Om det är det som är felet bör er hemsidessnickrare kunna lösa det väldigt snabbt (och kan han inte det rekommenderar jag att ni letar efter någon annan, det är ganska basic grejer :)).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det och ganska mycket annat i koden pekar på inte förstaklassig kompetens på kodaren.

 

:evil: vet att jag inte är värdsklass på css/javascript kodning, men det jag gör brukar funka.. dock har jag gjort layouten, byggt cms:et i cgi/perl, och allt annat. Kände bara att jag var tvungen att be om ursäkt att jag inte har någon VM-titel i kodning. förlåt. :evil:

 

Har bytt ut onclick-funktionen nu, kan nån med firefox kolla om den funkar nu?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det gör vi alla, och vi åtgärdade problemet så fort det kom oss tillkänna.

Det låter ju jättebra, tur bara att Chille åtgärdade - annars hade du nog haft fullt upp med din egen kreativa lösning att klippa och posta :)

 

Är det någon fråga du inte kan läsa svaret på så skicka ett pm till mig så klipper jag ur det och postar det till dig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...