Gå till innehåll

Årets jubelidiot, en filosofisk betraktelse!


TotalFarsa

Recommended Posts

Tja, han har väl varit jubelidiot i ett par års tid men det här tar ju ändå priset...

 

Tänker på Robban "Jag är känd från tv" Andersson som riskerar att åka på fängelsestraff för falskt larm angående våldtäktsförsök...

 

Två saker som roar/oroar mig:

 

1. Robban är så pantad att han säger "Samtidigt tycker jag inte att den största delen av skulden ligger på mig. Det var fotograferna som larmade falskt och gjorde avtal med tjejen om fri sprit."

 

Grabben är ju obegåvad på ett riktigt farligt sätt.

 

2. Expressens nätbilaga har artikeln under rubriken Nöje...

 

Har lite svårt att finna vari underhållningsvärdet ligger i att nån har kokat ihop en våldtäktshistoria...

 

/TF - blir trött

 

* Lite RP-humor ;) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aftonbladet och Expressen har blivit skvallerblaskor och det går inte en dag utan att man funderar på varför man läser sk*ten. (köper den iaf inte, får trösta mig med det)

 

Aftonbladet har varje dag minst en "kupp", någon som "rasar", en "chock" eller en "döds-någonting" (som inte var så farligt, "dödsgång" kan liknas vid att gå över gatan) eller så har de bilder eller information om hemliga saker. Ja jo, det kanske VAR hemligt... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du har så rätt så!

 

Kupp = någon artist hittar på något genompatetiskt på antingen Allsång på Skansen, Melodischlagerfestivalen eller Så ska det låta...

 

Rasar = Svt ändrar i tablån och expressen/AB får ett mail från nån tittare och så plötsligt är det folkstorm...

 

Pakt = >2 dokusåpadeltagare går ihop och röstar ut en medTÄVLARE... (kan även detta orsaka att någon rasar)

 

Chock - nån b-kändis avslöjar sin sexuella läggning och talar ut om det som om den vore den enda personen i världen som "kommit ut"...

 

Och så den bästa... Linda Rosing tar "revansch" på alla elaka människor genom att vika ut sig... Vari ligger revanschen?

 

Ja, se folk... :roll:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt bra inlägg Totalfarker. Alla som rasar, chockar, talar ut om pakter och kupper kan göra att man får näsblod.

 

Vad har förresten hänt med alla "yxmän". För några månader sedan skrev AB pch EXP ofta om galna yxmän. Ibland terroriserade de lugna villaområden och ibland hotade de kassöskan på Konsum. Var detta bara en tillfällig fluga??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Kupp = någon artist hittar på något genompatetiskt på antingen Allsång på Skansen, Melodischlagerfestivalen eller Så ska det låta...

 

Rasar = Svt ändrar i tablån och expressen/AB får ett mail från nån tittare och så plötsligt är det folkstorm...

 

Pakt = >2 dokusåpadeltagare går ihop och röstar ut en medTÄVLARE... (kan även detta orsaka att någon rasar)

 

Chock - nån b-kändis avslöjar sin sexuella läggning och talar ut om det som om den vore den enda personen i världen som "kommit ut"...

 

Och så den bästa... Linda Rosing tar "revansch" på alla elaka människor genom att vika ut sig... Vari ligger revanschen?

 

/TF

 

Klockrent! Jag går och irriterar mig näst intill slentrianmässigt på dessa kvällstidningar/skvallerblaskor. Bläch!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och så den bästa... Linda Rosing tar "revansch" på alla elaka människor genom att vika ut sig... Vari ligger revanschen?

 

/TF

 

det skall jag berätta för dig *ler*

 

för en gångs skull får hon betalt för något som hon annars ALLTID har gjort gratis.

go girl go.... *hahahahaha*

 

/A

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså,Robinson-Robban är inte dum i huvudet.Han är utstuderad-och de som tror han är dum i huvudet har gått på nit.

Allt skit han gör,gör han av en anledning.Om anledningen må man tycka vad man vill-men Robban kalkylerar helt klart plus och minus emot varandra,och finner det uppenbarligen värt besväret.

99,9% av mänskligheten skulle komma till annat resultat av vägningen-men vi är dock alla olika,och vi har alla olika skäl till våra handlingar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså,Robinson-Robban är inte dum i huvudet.Han är utstuderad-och de som tror han är dum i huvudet har gått på nit.

 

Sorry Von oben, det blir en stor fet NO BUY på ditt påstående...

 

Sen är ju iofs allting relativt... Påstår inte att han har samma IQ som en hyfsat begåvad sten men jag säger att han är pantad och obegåvad på ett farligt sätt. En person som planerar och genomför det jag skriver om i första inlägget kan mycket väl vara en person som kalkylerar EV+&EV- men han är tamigtusan inte speciellt utstuderad och definitivt inte speciellt smart... I mina ögon är han bara ett tragiskt offer för sin egen situation...

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Läste nog den personen med det största EV- någonsin. Man kan väl hoppas "Robban" ska försöka vara värre. :)

 

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,600337,00.html

 

Om inte annat så hade han legat bra till för en Darwin Award om han hade trillat av pinn, vilket inte storyn förtäljer :lol:

 

Med lite flyt är det nån som slår ett liknande vad med Robban då han är på fyllan, kanhända han gör det...

 

;)

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aftonbladet igen....

 

Jag laste denna artikeln och sket nastan pa mig. Det ar ju som varsta katastrof hollywood filmen dar planeten riskerar att utplanas pga ett virus. Sen kom jag pa att det var i aftonbladet och att jag inte behover oroa mig.

 

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,603550,00.html

 

det varsta ar att jag nyss hade 40 gradig feber, en hosta som varat i 2 veckor, andfaddhet, och andningssvikt. jag kanske hade fagelinfluensan? Hum... nej... antar bara att det var en vanlig influense. Men jag kan se hur aftonbladets artikel kan skapa oro bland manniskor. A nation of fear.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...