Gå till innehåll

TowerGaming.com - 100% $100 x7,5


Ezkash

Recommended Posts

Jag har suttit i 4 dagar och spelat på 2 bord nl 100. Ibland 1 när jag pluggar. Har 1400 poäng nu, har 1300 kvar. Här finns en jävla massa tomtar som kollar på flop från 60 % till den mest extrema 95 % av gångerna. Har haft flyt när jag trycker in mot dessa så resultatet är att jag är 1000 dollar upp! Tror bonusen ska vara klar om 3 dagar! Spelar ni här så leta efter bra bord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

beror på hur många bord du spelar men för att jämföra så tog det mig dryg en vecka med, för det mesta 1 bord, ibland 2 på 0.5 och 1 dollar nl borden. Spelade väl runt 4-8 timmar per dag.

 

Det finns ytterligare bonus på denna sida efter att du har clearat din normala bonus. Ska försöka ta 2000 poäng till för ännu 200 dollar. Undrar om det är något som de inte säger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Det finns ytterligare bonus på denna sida efter att du har clearat din normala bonus. Ska försöka ta 2000 poäng till för ännu 200 dollar. Undrar om det är något som de inte säger.

 

Menar du bonusarna som man kan köpa i point store? Om jag förstår deras hemsida rätt så måste du först köpa bonusen för 2100 poäng och sedan spela ihop 2000 poäng för att få pengarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du bonusarna som man kan köpa i point store? Om jag förstår deras hemsida rätt så måste du först köpa bonusen för 2100 poäng och sedan spela ihop 2000 poäng för att få pengarna.

 

Jo, men man verkar kunna använda de poäng man redan tjänat in till att köpa bonusen. Jag har i alla fall fått pengarna för insättningsbonusen utan att de dragit några poäng.

 

red: funkar fint.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"This exclusive 300% up to $300 bonus clears at an amazing rate of 9 Player Points for every bonus dollar. The choice is yours; you still have access to our other great bonuses."

 

Är det $300 eller $900 bonus jag kan få som mest då?

 

Stoppa in $100 få $300 i bonus, maxbonus är alltså $300. Så brukar det alltid menas på pokersidor.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...