Gå till innehåll

ParadisePoker.com - $5000 reload


Uppenberg

Recommended Posts

You may not be able to quit the day job just yet, but this month you could earn more just by playing poker at Paradise!

 

How much more? We've put special Paradise Payday bonuses into thousands of player accounts and you could have up to $5000 credit sitting in your pending bonus account at ParadisePoker right now!

 

Getting your hands on this cash couldn't be easier - simply play more to get more.

 

For the next 30 days only, when you play on any cash table you'll receive one point for every game raked $1 dollar or more. Playing in games with limits of $2/$4 and up will likely get you a point in every game. For every tournament you play in, you receive one point for every $1 dollar in tournament entry fee paid.

 

At every 100 points, we'll release $5 of your pending credit as REAL CASH into your Money Available balance! The more you play, the more of the Payday bonus you can turn into real cash and we'll let you know every time you've had money released via a Payday pop-up in the Paradise software. But remember, you only have 30 days to turn as much of your bonus into real cash as possible.

 

Check your account now to see what kind of Payday you've got. Start playing and you could make today and every day for the next 30 days a Paradise Payday.

 

We look forward to seeing you at the tables!

 

Steve

 

Paradise Poker Marketing

 

paradiseya6.jpg

 

bara att börja grinda

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$5000 extra i bonus lät ju kanon, tills man läste 20x och $1 i rake per point (istället för tidigare 10x och 25c per point).

 

Väntar med att spela klart min existerande bonus (utöver de $5K) tills poängfördelningen är som den skall igen. Givetvis mailat och klagat :P

 

De gamla reglerna (10x, 25c) var väl egentligen lite för bra. Spelade man 10-manna Limit $0.5/1 med snittrake på $0.5 per pott så blev det motsvarande 200% rakeback.

 

Själv hade jag "tur" då jag clearade $60 av mina resterande $80 pending i torsdags. Sista $20 skulle jag ta igår, men det gick liiiiiite trögt....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De gamla reglerna (10x, 25c) var väl egentligen lite för bra. Spelade man 10-manna Limit $0.5/1 med snittrake på $0.5 per pott så blev det motsvarande 200% rakeback.

 

Själv hade jag "tur" då jag clearade $60 av mina resterande $80 pending i torsdags. Sista $20 skulle jag ta igår, men det gick liiiiiite trögt....

Du har ännu mer tur. De nya kraven är ju bara tillfälliga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Jag blev lockad av ett mail jag fick med lite lättare krav för bonusen. (Gick det ut till alla tro, eller bara de som inte brytt sig om att spela in bonusen?)

 

With our Paradise PayDay bonus ending at 23.59 GMT on Saturday December 2nd, we wanted to make it easier for you to earn some last minute cash.

 

Here's how we've made it easier:

 

WAS: 1 point was awarded for every game raked $1 dollar or more

NOW: receive 1 point for every game raked $0.25 or more

 

Every time you accumulate 100 points, you'll receive your bonus payout of:

 

WAS: $5

NOW: $10

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har inte fått mailet, men hittade detta på deras hemsida:

 

Starting at 6am GMT, Wednesday November 29th, when you play on any cash table you’ll receive one point for every game raked $0.25 or more. Playing in games with limits of $2/$4 and up will likely get you a point in every game. For every tournament you play in, you receive one point for every $1 dollar in tournament entry fee paid.

 

At every 100 points, we’ll release $10 of your pending credit as REAL CASH into your Money Available balance! The more you play, the more of the Payday bonus you can turn into real cash and we’ll let you know every time you’ve had money released via a Payday pop-up in the Paradise software.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...