Gå till innehåll

Hej och välkomna alla nybörjare!


Ector

Recommended Posts

Senaste dagarna har jag suttit och läst lite på olika forum och det har slagit mig hur många som ber om ursäkt för att de inte kan så mycket som proffsen. Sluta med det! Du som är nybörjare behöver verkligen inte be om ursäkt, särskilt inte i ett forum. Forum är till för att man ska lära sig, lära sig kan man bara göra om man frågar.

 

Dessutom är det jävligt många "proffs" som tror att de kan allt och trots det går back på sin poker, så det så.

 

Så kolla runt på forumet - det du frågar efter kanske redan finns besvarat. Hittar du det inte så var inte rädd att ställa frågan. Tänk bara på att formulera rubriken så tydligt som möjligt, då får du flest och bäst svar. Läs också den avdelningsspecifika postningsguiden innan du skriver för första gången.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...
  • Svars 84
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jo, jag har väl tendens att göra det ibland, men jag måste ändå säga att jag inte har märkt av några dryga fasoner i detta forumet, inga killar som ska spela tuffa. Johan Hjort, Nusseman, gdaily och Baller brukar ha väldigt bra inlägg och kommentarer och är inte alls otrevliga eller dryga, väldigt bra!

 

Förresten, jävligt roligt citat av dig i min signatur :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 3 weeks later...

själv tycker jag det är kul när det hettar till lite i disskussionerna :D

lite tuppfäktning mellan två "pros" eller ett pro och en som tror han är pro är ju grymt kul. Typ när folk ska spöa varann i heads up mm.

 

Tråden med killen som skulle utmana Gdaily i heads up och trodde inte alls det behövdes nån matte inom pokern var ju grymt underhållande.

 

Sen ska man självklart vara trevlig mot alla nya som kommer in på forumet med en ödmjuk inställning men folk som inte kan ta kritik på sina inlägg har ju inte på ett forum att göra, det händer ju att sånna dyker upp och då måste man ju få kliva in och hacka lite ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
själv tycker jag det är kul när det hettar till lite i disskussionerna :D

lite tuppfäktning mellan två "pros" eller ett pro och en som tror han är pro är ju grymt kul. Typ när folk ska spöa varann i heads up mm.

 

Måste hålla med, jag älskar sådana situationer. En blir förnedrad, en förnedrar och resten av forumet skrattar. Bara jag inte utsätter mig själv för en sån situation.

 

note to myself: säg inte emot pf:s pros.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste hålla med, jag älskar sådana situationer. En blir förnedrad, en förnedrar och resten av forumet skrattar. Bara jag inte utsätter mig själv för en sån situation.

 

Ector är ju en erkänt dålig förlorare. Det är bara att hoppas att han kastar skit på någon som orkar sparka tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste hålla med, jag älskar sådana situationer. En blir förnedrad, en förnedrar och resten av forumet skrattar. Bara jag inte utsätter mig själv för en sån situation.

 

Ector är ju en erkänt dålig förlorare. Det är bara att hoppas att han kastar skit på någon som orkar sparka tillbaka.

 

Jag är verkligen ingen dålig förlorare. Däremot tycker jag att nästan alla är idioter... det är en jävla skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Senaste dagarna har jag suttit och läst lite på olika forum och det har slagit mig hur många som ber om ursäkt för att de inte kan så mycket som proffsen. Sluta med det! Du som är nybörjare behöver verkligen inte be om ursäkt, särskilt inte i ett forum. Forum är till för att man ska lära sig, lära sig kan man bara göra om man frågar.

 

Dessutom är det jävligt många "proffs" som tror att de kan allt och trots det går back på sin poker, så det så.

 

Så kolla runt på forumet - det du frågar efter kanske redan finns besvarat. Hittar du det inte så var inte rädd att ställa frågan. Tänk bara på att formulera rubriken så tydligt som möjligt, då får du flest och bäst svar. Läs också den avdelningsspecifika postningsguiden innan du skriver för första gången.

 

Jag känner inte Ector mer än genom det här forumet. Så vad är på gång?

Tre alternativ ser jag:

 

1. Ector vill öka sin ROI.

2. Ector har blivit kär

3. Ector är snäll.

 

Please help me understand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.

×
×
  • Skapa nytt...