Gå till innehåll

Hur stor bankrulle har du?


Richthofen

Recommended Posts

  • Svars 172
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag spelar NL100 med en rulle på runt 150 inköp.

 

Gå ner i nivå.

 

Personligen har jag nu så mycket att jag kan spela två bord och reloada ett halvt inköp vardera om jag skulle råka bli synad av nån kass jävel som inte kan släppa.

 

Som sagt personligt, själv pallar jag inte med

sväningar på en rulle på mindre än 50inköp :?

Beror ju mycket på spelstil etc med,

om man t.ex. är en jättevinnande maniac

eller en småplussande tightass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Bankrulle:Jag får en ny bankrulle insatt den 25 varje månad. Den är på ca 18'sek

 

Nivå: Dricker drinkar på stureplan och har en porsche.

Du spelar på för hög nivå för din rulle och riskerar att gula.

Skulle tippa på att han spelar väldigt tight och inte med fullt inköp.

 

Ja, runt Stureplan finns det en del djupa stackar, men också shortstackar som klarar sig kvar genom att bara spela och pusha all-in när dom har två höga kort på hand. En förenklad form av poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bankrulle:Jag får en ny bankrulle insatt den 25 varje månad. Den är på ca 18'sek

 

Nivå: Dricker drinkar på stureplan och har en porsche.

Du spelar på för hög nivå för din rulle och riskerar att gula.

Skulle tippa på att han spelar väldigt tight och inte med fullt inköp.

 

Ja, runt Stureplan finns det en del djupa stackar, men också shortstackar som klarar sig kvar genom att bara spela och pusha all-in när dom har två höga kort på hand. En förenklad form av poker.

 

Jag freerollar, colludar och kör homegames!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Det beror på hur mycket jag hjälpt till hemma under veckan och har jag varit jätteduktig med disken etc brukar min bankrulle blir ca 100 kr i veckan har jag däremot tiltat och bara whinat hemma så får jag inget (fast pappa brukar bjussa på en 50 spänn ändå). Lyckades att bygga upp rullen till 150 spänn på några dagar en gång och funderade på att bli pokerproffs men sen förlorade jag allt innan nästa veckopeng.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

BR... tja en sådär $1500 plus/minus nån $100.

 

Spelar nästan uteslutande SnG och väldigt lite Cashgame.

Tyvärr har jag fortfarande rullen ganska utspridd av nån konstig anledning som jag inte riktigt kan motivera så jag spelar gnaska låg nivå på SnG. Någonstans mellan $3 och $10 på x antal bord åt ggn. Än så länge är pokern ett kul tidsfördriv så jag är ganska nöjd med att ligga kvar på den nivån även om jag skulle kunna kliva upp nått steg.

 

Har ju faktiskt inte satt in en enda cent hitills på pokern, allt är byggt från start i frirullar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

$57 000 får jag det till

 

Är bekvämast på nl $400 shorthanded, men spelar också $600 nl och lite $1000 nl.

 

Har även ca $44k på banken, men det är på sparingskontot och med mina bankrullekrav lär jag aldrig behöva sätta tillbaka dom till pokerkontot :)

Du behagar skämta? Har du verkligen vunnit ihop så mycket? :-o

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gul.

 

Tog ut 95% av rullen för några månader sen, vilket var ett misstag såhär i efterhand. Hade kvar $500. Pallade helt enkelt inte grinda low limit, och "skottade" på vanliga nivåer, och gulade så.

 

Försöker freerolla mig till cash nu. :)

 

Om någon har lust och stejka till SM, så pm`a gärna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...