Gå till innehåll

vip shop


_slipknot1_

Recommended Posts

  • 6 months later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Någon som hittar de där Boda Nova-ölglasen?

 

Månadens produkt:

Till slutet av juli erbjuder 24hPoker dig ett presentpaket med 4 Boda Nova ölglas och glasunderlägg, en broschyr om öl, samt en guide och poängtavla för dina egna ölprovnings-kvällar. Ordinaire pris är 1170 VIP, men under juli månad kan du köpa detta presentpaket för endast 780 VIP! Så passa på att nyttja erbjudandet till ett kanonpris!

 

*Erbjudandet gäller från 1:a juli till 31:a juli 2007

 

Besök VIP-shoppen här för att titta på resten av sortimentet!"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men seriöst rakeback ilr bonusar är mycket bättre än vip shop, varför nöja sig med vip shop? det motsvarar rakeback på drygt 15-20% (produktvärde jämfört med genererad rake) och ofta är det bara produkter man egentligen inte vill ha.

 

Eh, du vet väl att de har RB också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Hallå? Forumets 24hsnubbe? Ni har nog den sämsta vipshopen av samtliga b2b sidor (och den dyraste). Göra uppdateringar, tar in nya coola grejer. Jag lirar på 24h nu men jag vet faktiskt inte varför. goldcashback kan man få på de andra också och dessutom en bättre shop.

 

Om ni vill behålla spelare så måste ni börja att konkurrera även med vipshopen - ni lever i blind tro att ni har något slags monopol på b2bkunder och därför ej behöva erbjuda lika bra erbjudanden som de mindre skinsen. Visst ni har ett starkare varumärke och är mer kända men för att kunna bibehålla lite större spelare och mediumspelare så är en första bra åtgärd att skaffa en bättre vipshop.

 

Jag har några tiotusentals poäng men finns absolut ingeting som passar mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Jessica.

 

Det är förstås svårt att ha "allt" i vip-shoppen, men det går dock att ordna särskilda produkter manuellt, åtminstone för lite dyrare, inte alltför udda produkter som t.ex. ett annat tv-spel än xbox eller andra apple-produkter. Du får ett PM inom någon minut med instruktioner.

 

Mvh, 24hPoker-teamet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Beställde för ungefär två veckor sen en videokamera och en Ipod 4GB, båda skulle ges bort i julklapp. Idag kom paketet och tyvärr visade det sig endast innehålla videokameran utan förklaring till varför Ipoden saknades?

 

VIP-poängen för ipoden har förövrigt dragits från kontot. Skumt och ganska illa tycker jag, ska dock maila supporten om jag inte kan få något svar här.

 

Btw instämmer jag med Jessica, borde inte priserna justeras nu när det blivit svårare att skaffa vips? Iofs kanske en fördel för de som sparat på gamla vip-poäng men något bör ju göras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
jag vet inte om jag e dum eller nåt men jag hittar inte vipshopen.

Är den borta eller?

Kan någon länka till den?

 

Du är inte den ende som inte hittar den:

http://pokerforum.nu/forum/24hpoker/44353-24hpoker-vip-shop.html

 

Varför har 24hpoker en egen grupp på pf.nu? De verkar ju inte alltför intresserade att svara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...