Gå till innehåll

EverestPoker.com - Reloadbonusar, läs inlägg #1


gdaily

Recommended Posts

Bonusarna som gick ut tidigare den här veckan bygger på spelares aktivitet under en begränsad tidsperiod. Den bygger alltså inte på t ex det senaste årets spelande. Det är självklart inte heller så att vi slumpar ut våra bonusar.

 

Tanken med bonusen är absolut att belöna lojala spelare, och lojala spelare kommer i det långa loppet att se sin belöning.

 

För er som redan har spelat in den cash-bonus på $150 som vi erbjuder Pokerforums spelare rekommenderar jag att ni återkommer till den här forumgruppen med jämna mellanrum. Vi kommer att smyga in en del specialdealar här.

 

Kommer de bonusarna att gälla alla, eller bara dom som reggat sig via länken här på Pokerforum?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 492
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kan spela från olika IP-adresser utan att det orsakar dig några problem. Om du spelar från en utländsk IP-adress fast du angett på ditt spelarkonto att du bor i Sverige kan dock vår driftsavdelning komma att be dig att verifiera din kontoinformation för att försäkra sig om att allt är i sin ordning med ditt spelarkonto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hehe, måste bara säga att jag totalt har rakat möjligens 1000$ till everest och jag har inte fått något endaste bonuserbjudande på ett halvår...

 

Slutsats: Det är sant som de säger, att det ska löna sig att spela i längden. Jag har ju inte spelat alls så mycket som en av ni storspelare gör, Gdaily m.fl. Bra gjort Everest att ni har åtgärdat DET problemet, nu är det bara kvar att stötta storspelarna så finns det väl inga som helst problem kvar sedan?

 

 

 

 

 

 

obs! För de som inte förstår: Ironi

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se där ja. Nu fick jag en reloadbonus på 400$. En polare fick 250$. Krav 20SP/1$. Ni andra som också fått bonus kan gärna berätta vad ni fått för erbjudande.

 

Bonusarna är personliga så tror inte denna kommer funka för någon som inte har fått samma. Dumt att prova om man fått en högre själv. ;)

 

Ange bonuskoden NYC400 på ditt bonuskonto nu och du får $400 i CASH!*

 

Endast ditt spelarnamn XXXX är berättigat för den här bonusen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Se där ja. Nu fick jag en reloadbonus på 400$. En polare fick 250$. Krav 20SP/1$. Ni andra som också fått bonus kan gärna berätta vad ni fått för erbjudande.

 

Bonusarna är personliga så tror inte denna kommer funka för någon som inte har fått samma. Dumt att prova om man fått en högre själv. ;)

 

 

Jag fick en reloadkod på 200$ fast för 4500SP vilket inte är så extremt bra, halvera pointsen så är det helt okej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick en reloadkod på 200$ fast för 4500SP vilket inte är så extremt bra, halvera pointsen så är det helt okej

Nej, är väl inte allt för hett. Men med tanke på att man inte har något annat att spela med i ryggen så är det okej. Bonusarna är för alla regulars på Everest och vi tackar ju och tar emot för alla erbjudanden som dom kommer med. Även ifall allt över 15SP/1$ är jobbigt på lägre nivåer. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...