Gå till innehåll

Gratulationer till partysupporten!


Brumpa

Recommended Posts

Skickade iväg ett mail nyss om "lost connection".

 

Vill bara gratulera dem att de faktist läste en tredjedel av mailet och lyckades ge tips. Dock om de hade läst några rader till hade de sett att deras tips redan var testat och det fungerade inte.

 

Får man alltid dessa kryptiska standard mailen?

 

kan tillägga att problemet självlöstes efter ca 15min..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var faktiskt ganska störande, endel bort gick att spela på medan de flesta låg nere, för att svara på frågan: ja, det gäller faktiskt de flesta sajterna ser de tillexempel ordet "död åt party" skickar de en förklaring om hur många rakade händer man har kvar på bonusen. ibland funderar man över vilka människor som är anställda och om de ens har ett par % av det som behövs för jobbet.

 

ett tips, ring istället för att maila, de är oerhört snälla och hjälpsamma och man blir vidare skickad till personer som kan besvara frågorna du har eller hjälpa till i ärendet..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag tycker de är gulliga. skulle vidarebeforda en hh och råkade klicka på reply och fick detta svaret:

 

Tack för ditt email.

 

I respons till ditt email, Kan du specificera vad i hand historian är oklart så jag kan assistera dig.

 

känns lite väl babelfish på deras svenska support =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenska supporten behöver mer att göra :D

Skicka mail till dem så ska du få se på bra svar!

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

och vart får man tag på den svenska supportens adresser? på partypoker.se (swedish.partypoker.com) är det väl samma e-post adresser som det står på en internationella sidan??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Prova att skicka ett mail och skriva Swedish Support:... i ämnesraden så ska vi se vad som händer :)

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Är ju inte konstigt att de inte har mycket att göra om de inte har egna addresser.. Är ju inte rpecis att det står någonstans om hur man kontaktar just den svenska supporten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som jag har förstått det så skickas alla mail som kommer in på svenska till den svenska supporten.

Men det borde klart kommuniceras bättre att man inte måste skriva på engelska. Ska bolla den vidare.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

alla mail som kommer på svenska skickas till svenska supporten?

 

hur vet indiern som sitter på andra sidan klotet att det är svenska det handlar om? för den personen kan det ju lika gärna vara grekiska etc..

 

Nu vet jag visserligen inte var i världen supportpersonalen arbetar men man kan ju undra. Om något ska kunna tolkas som svenska måste ju personen i fråga kunna tolka att det är svenska och inte annat okänt språk..

 

ser förloppet framför mig:

Inidien skickar till grekland. Greklnad skickar till ryssland. Ryssland skickar till frankrike. Frankrike skickar till finland. Finland skickar till sverige. Om det nu inte försvinner på vägen någonstans eller skickas runt i en cirkel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Det ska fungera så att alla mail som kommer på svenska landar hos den svenska supporten. Hur det funkar rent praktiskt ska jag försöka ta reda på.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

 

Partypoker killen:

 

Inte för att det är hela världen, men jag har nu försökt maila på info@partypoker.com med "swedish support" i subjektet. men inte fått något svar på över ett dygn, och detta trots att jag är VIP ;) Så är det fortfarande så man skall gå tillväga för att komma i kontakt med en "riktigt" support som inte svarar direkt från en svarsmall eller har du några andra förslag? Lusläste inte eran sida, men på partypoker.se så kunde jag inte hitta hur man kom i kontakt med svenska supporten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...