Gå till innehåll

Blaabar ska hålla koll på slasket på SS


Blaabar

Recommended Posts

ja, låt höra om du har uhnnit tänka igenom något om vad de blir av pengarna, tanken har ju hunnit slå mig en gång eller två redan. jag hade ju lätt öppnat en tråd här "vad hade ni gjort?" "utgångspunkt är permament boende(hus), men sen då?"

 

"cashat allt, betalt halva? hur hade ni förvaltat resten av pengarna?" osv... e riktigt nyfiken på hur folk tänker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, låt höra om du har uhnnit tänka igenom något om vad de blir av pengarna, tanken har ju hunnit slå mig en gång eller två redan. jag hade ju lätt öppnat en tråd här "vad hade ni gjort?" "utgångspunkt är permament boende(hus), men sen då?"

 

"cashat allt, betalt halva? hur hade ni förvaltat resten av pengarna?" osv... e riktigt nyfiken på hur folk tänker

 

För 5 miljoner:

 

Hus/Lägenhet - 3 miljoner

Bil - 500k

Inredning/Möbler - 300k

Garderob - 100-150k

Bjuda på en resa med flickvän, släkt och vänner 100-150k

Av resten 50%BR /50%Sparkonto

 

Stort Grattis!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad lirar du för stakes nu? har för mig att jag har lirat dig på svs för inte så jättelänge sen. motivation att sätta sig och grinda det efter klonken?

 

grattis!

 

slaskar lite plo lite här och var.

 

Han spelade på 25$/50$ PLO pokerstars för någon dag sedan. Folk hade andelar på Blaabar när han klonka.

 

fullt med fiskar på plo5k måste ju spela då :)

hade 78% av mig själv. grinda söndag med en kompis som fick 20% och en random på 2p2 fick 2%

 

Betyder detta nystart för dagboken?:-)

 

kommer ju dra ner på online spelandet nu så det kommer inte hända mycket där. åka runt på lite tours då kanske man skriver nått.

 

kanske ta och redigera bort hhn på sida 1?

 

 

???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...