Gå till innehåll

Mejl till partypoker.com från Com Hem


ffredd

Recommended Posts

Jag har haft stora problem med att mejla adresser i domänerna partypoker.com och pay-pro.com (som båda hanteras av samma SMTP-server) från min Com Hem-adress den senaste veckan. Det går däremot bra att mejla dem från min Hotmail. Därför tror jag att Com Hem klantade till något när de bytte ut sina SMTP-servrar nyligen.

 

Jag undrar om någon annan har haft samma problem. Har någon här försökt mejla till Party Poker från Com Hem de senaste dagarna? Gick det bra, eller studsade mejlet tillbaka?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sterre: Du kan ganska lätt testa om du kan ta emot mejl från dem, genom att öppna hand history-fönstret och begära att de skickar de senaste händerna du har spelat till dig. Du kan också kolla i klienten att den adress som de har till dig är den du förväntar dig. Men mitt problem är som sagt inte att ta emot mejl från dem, utan att skicka mejl till dem.

 

Sajtrepresentanten: Tack. Det skulle jag uppskatta. Jag tjatar på Com Hem om det här varje dag nu, men jag har inte fått något vettigt svar ännu.

 

Edit: Jag skickade just ett testmejl själv, och den här gången kom det fram. Jag fick ett svar som bekräftade det. Hoppas bara att det inte är en tillfällig grej som i tisdags (eller var det i onsdags?), då det funkade ett tag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...