Gå till innehåll

Saknar uppgifter från satellitvinnare


Recommended Posts

Nu när större delen av satelliterna är spalde saknas uppgifter från några av er som har vunnit.

 

Du som har vunnit en satellit men inte finns i listan nedan, kontakta mig asap med ett PM där du anger vilken satellit du vann (site och datum), namn, adress, telefonnummer, mailadress och personnummer.

 

De som har skickat in fullständiga uppgifter till mig är:

 

Nusseman

mirage

therussian

P-O

Casper

Y3a

Palo

fulpetson

dust2dawn

Schoolbook

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Nusseman,hur kan vinnare veta att de skall skriva PM åt dig..alla följer ju inte med forumet....typ jag fick höra det av en kompis,ja väntade ju att Sportingbet skulle höra av sig. Skrev ett mail åt dig oxå som jag väntar svar på???

Vore bra om du hörde av dig för jag har tre(3) platser till kryssningen i dagsläge så ja måste ju sälja ett par.

 

Mvh. Palo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Nusseman,hur kan vinnare veta att de skall skriva PM åt dig..alla följer ju inte med forumet...

 

Forumet är den kanal vi har att kommunicera kring kryssningen och vi hänvisar alltid hit för informationen. Det är också bara i forumet du kan hitta lösenorden för satelliterna, och då ser du också informationen att vinnarna ska skicka PM till mig (om du inte fått det av nån polare, som då i så fall borde informerat vad som gäller)

 

Skrev ett mail åt dig oxå som jag väntar svar på???

Vore bra om du hörde av dig för jag har tre(3) platser till kryssningen i dagsläge så ja måste ju sälja ett par.

 

Mvh. Palo

 

Som du ser i listan har jag redan fört in dina uppgifter. Har du fler platser än en får du sälja den/dem till självkostnadspris och sedan skicka ett PM till mig med köparens personuppgifter (namn, adress, telefonnummer, personnummer och mailadress). Ange även vilken satellitvinst det avser. Observera att vi inte ansvarar för satelliterna på PAF, utan de som vinner sin plats där kontaktar PAF för assistans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Nusseman,på Sportingbet behöver man ju ingen kod...där hittade jag sateliten i misstag :)

 

Aha, det förklarar saken, då får Sportingbet se till att i fortsättningen informera vad som gäller för vinnarna och gärna hänvisa till vår information.

 

Hur som helst, hör av dig så snart du har kompletta personuppgifter på de du säljer övriga platser till.

 

Har ni förresten personnummer i finland? isf skulle jag behöva ditt till bokningen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Hej Nusseman,fick du uppgifterna vem som andvänder min biljett vunnen på Sportingbet?

Mvh Palo

 

Ja, jag har fått in namn på alla satellitvinnare och vidaresålda platser nu vad jag kan se. Biljetterna bokas under veckan och ni kommer sedan få möjlighet att uppgradera era boenden, koppla på frukost, buffé osv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej igen Nusseman.Fick mail idag att jag skulle ringa Silja ifall JAG vill uppgradera min hytt...ringde just Silja och där hade dom i sina papper att jag själv skulle spela min biljett..meddelade ju dig om vem som skulle andvända min biljett som jag vann på Sportingbet's satelit men fick ju aldrig ett personligt svar av dig...kan du Vänligen svara skicka ett svar till mig så alt är OK?

Mvh. Palo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...