Gå till innehåll

Vilka åker ner till Dublin och spelar EPT.


Zamora25

Recommended Posts

Ni som spelar: Glöm inte att vinka till de som liverapporterar på Poker.se (bland annat gdaily denna gång), så kommer ni med i chipcounten i liverapporten. Kännetecken är svart eller grön T-shirt eller piké som det står Poker.se på. Gdaily har ansiktsminne som en guldfisk så det kan hända att ni får vinka fler gånger innan han noterar er :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag ska spela men det har blivit världens krångel med min anmäla så vet inte vad som händer. Betalade in anmälningsavgiften från min fars konto, då jag hade slut på engångskoder!

 

Och nu på nått sätt har dem trots att jag skrivit "Buy In For Emil Holmsten" i wire note fått för sig att anmäla min far istället för mig.

 

Har pratat med han Charles som håller i det hela och han skulle återkomma till mig men har inte gjort det ännu, vet inte vad som händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni som spelar: Glöm inte att vinka till de som liverapporterar på Poker.se (bland annat gdaily denna gång), så kommer ni med i chipcounten i liverapporten. Kännetecken är svart eller grön T-shirt eller piké som det står Poker.se på. Gdaily har ansiktsminne som en guldfisk så det kan hända att ni får vinka fler gånger innan han noterar er :)

 

Inte bara har jag ruskigt dåligt ansiktsminne, jag har också löjligt svårt att koppla ihop namn till ansiktet. Så säg gärna vad ni heter också :-)

Däremot behöver ni inte räkna era chips och tala om det när jag går förbi, det uppskattar jag på några enstaka chips när genom att slänga en snabb blick.

 

 

Jag antar att vi alla har olika bra och dåliga egenskaper :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Däremot behöver ni inte räkna era chips och tala om det när jag går förbi, det uppskattar jag på några enstaka chips när genom att slänga en snabb blick.

 

Det är sant. Jag vet inte hur många gånger jag har kontrollräknat bara för att se att det felade på mindre än 500 i en stack på ~25K

 

Lite Rainman-vibbar får man :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...