Gå till innehåll

Vågar man ha pengar inne på PP?


PrisonX

Recommended Posts

Hejsan, har funderat lite över det här med att jänkarna uteslutits ifrån party, vågar man ha kvar hela rullen hos party? Jag Menar att deras inkomster måste ju radikalt sjunka medan utgifterna fortfarande flödar i samma takt?

 

Någon annan som känner sig osäker och funderat över detta?. På en bank kan väl inte alla ta ut sina pengar samtidigt, hur är det då med en pokersajt? det måste ju vara en hel del som tagit ut sin rulle och lämnat party bakom sig.

 

Jag gör som andra av mina poker polare och tar ut större delen av rullen tills vidare man vill ju inte stå med ett fruset account den dagen party går i graven! :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan, har funderat lite över det här med att jänkarna uteslutits ifrån party, vågar man ha kvar hela rullen hos party? Jag Menar att deras inkomster måste ju radikalt sjunka medan utgifterna fortfarande flödar i samma takt?

 

Någon annan som känner sig osäker och funderat över detta?. På en bank kan väl inte alla ta ut sina pengar samtidigt, hur är det då med en pokersajt? det måste ju vara en hel del som tagit ut sin rulle och lämnat party bakom sig.

 

Jag gör som andra av mina poker polare och tar ut större delen av rullen tills vidare man vill ju inte stå med ett fruset account den dagen party går i graven! :shock:

 

Hur kan du få ihop att utgifterna fortfarande kommer flöda i samma takt när ett stort antal användare försvinner ?

 

Du har inte tänkt på att dem kan skära ner på t.ex supporten ? Istället för att ha tiotusen som arbetar med support kan dem kicka av 50% av den styrkan eller mer... bara ett exempel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta ut dina pengar fort som fan, Party är ett scambolag som inte har råd att betala sina anställda så de kommer ta från din rulle och sedan skicka en använd dildo till dig.

 

Är du medveten om att PartyGaming är börsnoterat?

Vet du hur mycket PG har tjänat det senaste kvartalet från kunder som inte kommer från USA?

 

Det är komiskt att folk litar på B2B som är på branten till konkurs men tvivlar på Party som har oändligt med pengar.

Vad tror du att det kostade att vara huvudsponsor till WSOP?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla pokerbolag håller sina spelares pengar separerade i ett klientmedelskonto på banken. Detta är ett villkor för att PP ska få spellicens av Gibraltars "regering". Detta betyder att spelarnas pengar inte räknas in i ett konkursbos tillgångar. Vi jurister säger "separationsrätt" på juridiska.

Så var det med den saken...

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...