Gå till innehåll

tisdagen på klubben


vilken starthand är bäst?  

7 medlemmar har röstat

  1. 1. vilken starthand är bäst?

    • AA, jag satsar min syrra.
    • AK, jag satsar min morsa, du har ju dubbelt så stor träffchans...


Recommended Posts

för er som inte var där kan jag hastigt rapportera att det var inte färre än 3 färgstegar och minst 10 fyrtal i cashgamet. fantastiskt, nyköpingsspelarna börjar äntligen kunna hävda sig i internationella träffsammanhang!

 

keep up the good work och glöm inte att träna träffar hemma.

 

vi ses på fredag. 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det verkar som att du o jag är de enda som skriver här på forumet... isåntfall borde vi snacka skit om alla andra på klubben här.

 

jag börjar... jag hatar bandymartin för han är så lång och snackar alltid om sin jävla bandy.

 

sen hatar jag buske för att han är min morbror, joni för han är min farbror o dippa av samma anledning. 8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-)8-):shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det va sjukt kul på klubben i fredags, två pers dök upp och det blev en blodig HU-fight.

Tyvärr kan jag meddela att det blev en bubbla till för mig och att jag nu måste hyra en lokal för att förvara alla fina bubblor som jag kammat hem det senaste året.

Är det bojkott på klubben eller vad?

MVH/Kicki

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror det var sju startande på den nya klubben, kan ju inte direkt påstå att det är nån vidare ordning just nu i poker-nyköping.

 

Om inte klubbarna kommer överens och delar upp veckodagarna så kommer alla bli lidandes... klubbarna får inte in några pengar och spelarna får inget bra spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Frasse här vet inte om det är en bojkott men först en insändare i södermanlands nyheter om uppgifter som bara dom som startade upp klubben visste om ,kan tänka mig vem som fått en slant till sitt pokerspel av tidningen men det är skitsamma idag,sen var det ju kul att en person går bakom ryggen och startar upp en till klubb i Nyköping och spel på samma dagar som bara gör att det blir spelarna som förlorar på det,men en kompis säger att det redan är under bevakning pga av alkohol och att ett tillslag är på gång,men det är bara arrangörerna som kan åka dit inte spelarna,tack från Roger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att det verkar lite tveksamt med poker i nyköping överhuvudtaget just nu, verkar inte finnas något genuint intresse av att EN fungerande pokerklubb.

Det är ju som sagt spelarna som för tillfället blir lidande. Har inte lirat live på ett jävla tag känns det som.

Tur att man krossar på nätet i stället!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller med. Det ända man vill är att det ska fungera och att det ska vara mycket folk. Just nu känns det inte speciellt kul. Tyckte det började komma igång bra på "klubben" igen.

 

Regler började följas och det började vara mycket folk på turneringarna. Så det kändes lite konstigt.

 

Mitt förslag är att vi kör på vanliga stället. Jag har absolut inget emot de som startat en ny klubb men stan är inte stor nog för att ha fler klubbar och dessutom så finns det en i Ockle också.

 

NEJ!! Lite ordning i leden.

 

MVH Martin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...