Gå till innehåll

Vilka 3 kvinnor skulle du vilja ha sex med?


freeman

Recommended Posts

  • Svars 144
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Lite sjukt att den som har den minsta äckelfaktorn på den listan är Jenna Jamesson, och hon är ju inte helt fräsch heller... Skulle jag göra en sån här lista skulle den bestå av tre tjejer som jag faktiskt känner. Att vilja bonka med människor som man aldrig har träffat är lite mysko.

 

håller till viss del med om det sista du skriver..men den skönhet som de fräschaste kändisarna besitter är dock svårt att hitta i sin umgängeskrets..därav förstår jag att listorna ser ut som de gör.. och hur kul skulle det va om alla skrev:

Josefin i min klass

Jenny på ica

FetKarin med tänderna

etc

 

 

men va fan skriver ja det där skiten för.. anledningen jag skulle citera från dig var ju att jag bra gärna skulle vilja få en förklaring varför aguilera skulle va smutsigare än Jenna?..paris är ju erkännt smutsig..liksom jenna..men va fasen aguilera lär väl inte legat med sååå många..hör ju aldrig nått om henne o hennes privatliv..är väl stadigt gift vad jag vet..slog igenom som en teen..sen nått år som dirrrty..men säg någon kändis som inte haft nått fuckparty år (om ens aguilera hade det..vilket jag inte tror)..sen blev hon ju pensionär.. så va fasen..aguilera har bara rent mjöl i påsen

 

sorry för off topic..

 

fortsätt med ert scarlett trån nu

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

att så många skulle vilja ligga med scarlet johansen kan jag inte förstå..vad har hon som skulle va så speciellt?..blekare och alldaglig är min bedömning 6 av 10

 

 

beyonce däremot som el_fisko är inne på..då kan vi börja närma oss 10 på skalan

 

Antagligen eftersom Beyoncé är borderline ful, undernärd, talanglös och ointressant som människa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antagligen eftersom Beyoncé är borderline ful, undernärd, talanglös och ointressant som människa?

 

undernärd..skulle nog snarare säg hon har drag åt övervikt..hon har väl de anlagen så hon går upp 2 kg efter att ätit en kaka

 

talanglös skulle jag inte kalla någon fullkomligen kört över de andra i destinys child och fortsatt producera hits (sen att det är skitmusik är ju en annan sak..men så länge det går hem hos den stora massan gör hon ju det perfekt)

 

vad gäller personlighet vet du säkert bäst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...