Gå till innehåll

Party och buggar hur komma ur?


Knapp_0

Recommended Posts

Jag har haft en bugg på Party sen i våras. Knappar försvinner och blir Time-out'ad. Jag tror att fler här har beskrivit felet. Jag har kollat på PF, 2+2 och mailat supporten. Jag har inte lyckats löst det.

 

Känner egentligen ingen saknad, men det skulle vara bra o ha det här fixat "i fall att".

 

Någon som har ett tips?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har spelat väldigt många händer på olika datorer hos party, men jag har aldrig märkt dessa fel som folk beskriver?

är detta ett stort problem för många? vad kan orsakerna vara?

 

Jag hade åxå dessa problemen som du beskriver för ca ett halvår sen. Till slut kom jag på att det berodde på att jag använde för många scripts samtidigt.

 

Kan detta vara ditt problem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft samma problem, senast förra veckan. Mailade supporten men trots att en vecka har gått har inget svar setts till. De två SnGs jag körde när felen uppstog gick såklart åt pipan och det vill man ju ha ersättning för. Småträligt när betknappen saknas och man sitter med AK...

 

Kör inget konstigt på burken förutom pokeroffice, tveksamt att PO skulle ha något med buggen att göra iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft exakt samma poblem från och till.

 

Jag brukar starta om klienten för att det ska funka igen.

Det suger när knapparna försvinner och man sitter på ett monster eller om man vid en turnering helt plötsligt börjar autofolda (timebank går igång direkt och den är typ 1 sek).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft samma problem, senast förra veckan. Mailade supporten men trots att en vecka har gått har inget svar setts till. De två SnGs jag körde när felen uppstog gick såklart åt pipan och det vill man ju ha ersättning för. Småträligt när betknappen saknas och man sitter med AK...

 

Kör inget konstigt på burken förutom pokeroffice, tveksamt att PO skulle ha något med buggen att göra iofs.

 

Buggen straffade ut mig ur ett Mini-Step-projekt jag körde. Jag hade baxat upp 4 sng's från botten till nivå 3 o 4 när buggen träffade mig. Jag blev duktigt sur. Och inte blev det bättre av Party-supportens totalt hjärndöda respons.

 

Jag har prövat med att stänga allt och enbart köra PartyPoker. Felet kvarstod. Jag misstänker lite att det kan vara Anti-virusen. Jag har F-Secure på datorn. Vad kör ni?

 

Edit: "Småträligt" Storapan? :) Närking?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft en bugg på Party sen i våras. Knappar försvinner och blir Time-out'ad. Jag tror att fler här har beskrivit felet. Jag har kollat på PF, 2+2 och mailat supporten. Jag har inte lyckats löst det.

 

Känner egentligen ingen saknad, men det skulle vara bra o ha det här fixat "i fall att".

 

Någon som har ett tips?

 

Jag spelade för första gången på väldigt länge på party i förregår då jag fick 15$ (wow!) att spela för.

 

Jag fick samma problem som du beskriver i en HU sng. Halva stacken han försvinna innan jag löste problemet genom att logga ur klienten och logga in igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ta bort Temp Internet Files och Cookies

Sänk Hårdvaruaccelerationen

Avinstallera PartyPoker

 

Kolla med Party vilka portar du ska öppna i din firewall också

 

Ett bra tips där ivarjefall...

 

Seriöst, party har en bugg i sin mjukvara. De vägrar svara på supportmail angående detta och ersätter inte folk för förlorade pengar. FullTillt here I come.

 

"Småträligt" Storapan? Smile Närking?

Hehe, nej, nog bara påverkad av några lantisar som hittat till storstan ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är inte det här något som bara händer när man just har blivit flyttad från ett bord till ett annat i en turnering?

 

hände precis mig när jag blev flyttad till finalbordet. Är först att agera, ser korten KK, ser inga knappar. Fan vad surt :P

 

Men löste sig efter en omstart av klienten..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...