Gå till innehåll

Allternativt sätt att sig till WSOP... hur SJUKT som helst!


railbird_kraak

Recommended Posts

Jag satt 20061011 och spelade på Prima och såg en spelare som med framgång bokstavligt talat käkade upp hela bordet på 3/6$ shorthanded. Killen var otroligt duktig.....DET SJUKA var att när jag loggade på vid 21 tiden på kvällen dagen efter så satt han kvar med än annu större stack 10288$$$$ på ett 3/6$ bord där max inköpet är 600$ cristiano88 hette killen med monsterstacken jag cattade med honnom och frågade om han suttit i samma session det hade han gjort alltså drygt ett dygn. cristiano88 slutade med orden att han var nöjd och skulle gå och köpa en pizza hehehe :lol: kolla in bilden....

 

http://img180.imageshack.us/my.php?image=monsterstacktl9.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stackar på 16 inköp eller mer är inget ovanligt..

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11543&highlight=sonofsam

 

Nej eftersom EN person på forumet lagt ut en sådan en händelse så är det ju tokvanligt med såna stackar...

 

Nåja, för att återgå till sakfrågan: Den största stack jag sett på 3 6 var 18 000 ett par dagar efter de infört den limiten på pacific poker.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och grindade 0.5/1 FL på Partypoker för ungefär ett år sen.. Vanligt buy-in är $25-$40.

En kille köper in med $25000. :shock:

Maken till slaskande och aggressivt spel har jag aldrig sett. Givetvis klonkade han 2 par ofta med sina 96o.

 

Mina 3 alternativa förklaringar:

1. Rik sopa

2. Rik medioker/bra spelare som är full med polarna och ska leka på small-stakes borden (troligast)

3. Sopig polare som lånat riks konto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt och grindade 0.5/1 FL på Partypoker för ungefär ett år sen.. Vanligt buy-in är $25-$40.

En kille köper in med $25000. :shock:

Maken till slaskande och aggressivt spel har jag aldrig sett. Givetvis klonkade han 2 par ofta med sina 96o.

 

Mina 3 alternativa förklaringar:

1. Rik sopa

2. Rik medioker/bra spelare som är full med polarna och ska leka på small-stakes borden (troligast)

3. Sopig polare som lånat riks konto

 

LOOL!

 

Det där gör han såklart bara för att sätta griller i huvudet på några smågrinders, så ni har något att prata om närmsta året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag brukar köpa in för $10k+ ibland på 0.5/1 eller andra nivåer för att se hur folk reagerar. gjorde det bland annat när jag ville få bort motståndare så jag kunde spela HU mot en bot som jag hann sno $1000 av innan ägaren stängde av den =)

 

de gav upp när de såg min stack och jag förklarade att jag var proffs och bara ville gula boten =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag brukar köpa in för $10k+ ibland på 0.5/1 eller andra nivåer för att se hur folk reagerar. gjorde det bland annat när jag ville få bort motståndare så jag kunde spela HU mot en bot som jag hann sno $1000 av innan ägaren stängde av den =)

 

de gav upp när de såg min stack och jag förklarade att jag var proffs och bara ville gula boten =)

 

Hur visste du att det var en Bot? :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag brukar köpa in för $10k+ ibland på 0.5/1 eller andra nivåer för att se hur folk reagerar. gjorde det bland annat när jag ville få bort motståndare så jag kunde spela HU mot en bot som jag hann sno $1000 av innan ägaren stängde av den =)

 

de gav upp när de såg min stack och jag förklarade att jag var proffs och bara ville gula boten =)

 

Hur visste du att det var en Bot? :shock:

Intressantast i denna tråd iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DET SJUKA var att när jag loggade på vid 21 tiden på kvällen dagen efter så satt han kvar med än annu större stack 10288$$$$ på ett 3/6$ bord där max inköpet är 600$ cristiano88 hette killen med monsterstacken jag cattade med honnom och frågade om han suttit i samma session det hade han gjort alltså drygt ett dygn.

 

Detta måste vara en av de längsta meningarna som skrivits på det här forumet :)

 

Förövrigt otroligt starkt att dra in 10000 på nl600, oavsett om man är Ivey eller random fisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...