Gå till innehåll

Tilt på fyllan!


Jonesgift

Recommended Posts

hur mycket har ni lagt av eran rulle som mest på fyllan?

 

är så tiltad nu efter att lirat på fyllan och inte haft nån koll, bustade precis på en sida, och har sån jävla lust att bara plocka ut 20% av rullen.

 

frågan är hur mycket av er rulle har ni lagt på fyllan?

 

* Flyttad till Resultat - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fyfasiken det måste ha känts när du vaknat på morgonen,inte kul.men förhoppningsvis lär man sej nått av det :)

 

hade "nästan" korrekt rulle för NL200 en gång innan jag gick ut på krogen. Morgonen efter hade jag 0$ på pokerkontot, samt 4000SEK i reserverat belopp för expekt på mitt bankkonto :twisted:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

heh, lars...highstakes polarn brukar göra så fast NL,.. gå ner till typ nl100 eller nl200 o bara sitta o dega varje hand preflop =), folket upptäcker ju snart vad han håller på med men satans så sällan han får syn. Ännu roligare är att han tokplussa sist, han lyckades plocka upp bra/bättre händer än motståndarn som synade varje gång de syna och fick inte syn varje gång han hade totalt skräp.

 

typ 600$ plus eller nå, loligt som fan. och gången innan så var han tamejfan odödlig, allt stod upp, för då fick han minsann syn då han hade T2o osv. Fan va vi garvade, och dem var så sura så sura.... "Lol noobs, didnt u know, T2 is the STÅL!" "im just agressive dudes, l2p"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fyfasiken det måste ha känts när du vaknat på morgonen,inte kul.men förhoppningsvis lär man sej nått av det :)

 

hade "nästan" korrekt rulle för NL200 en gång innan jag gick ut på krogen. Morgonen efter hade jag 0$ på pokerkontot, samt 4000SEK i reserverat belopp för expekt på mitt bankkonto :twisted:

 

Nopp, lärde mig inte nått utav det. Har gjort likadant ett par gånger efter det, fast inte med lika mkt pengar inblandade :shock:

 

Slut på det nu dock, förhopnningsvis :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack för att ni finns, vet inte hur många tusentals kronor sånna som ni skänker mig varje vecka

 

Kan tyvärr inte ta åt mig äran :D När jag skottar så sker det på nivåer en bra bit över $1/$2, tyvärr! :cry:

 

spelar inte ^1/2 längre :) :) :)

 

så akta dig^^

 

Läst på icke namngivet forum, Zyr säger: "aha, surt, ett tips är att gå ner i nivå, själv spelar jag NL£200 och kan med rakeback snitta runt 100k sek per månad (om jag spelar mkt)"

 

Förvisso nårra dagar sen, samt £ men sak samma! Men det är klart, om jag stöter på nån Zyr från Zlackercity på fyllan så ska jag ha detta i bakhuvudet!

 

Tack för varningen! :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...