Gå till innehåll

Varför så dålig trafik på satelliterna?


Recommended Posts

  • Svars 89
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Suck.

Dm går bara inte att missa, om man inte anstränger sig att göra det. Läs tidigare i tråden om du är det minsta intresserad, eller lyft blicken fem cm.

 

 

Jag kanske är blind och du får kalla mig vad du vill men jag kan inte hitta någonstans där det står att det finns satelliter med ett säte per 21 deltagare. Jag har läst i tråden och tittat i kalendern, men det står inte någonstans.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror infon är tillräcklig med banners och allt, bra jobbat!

 

Tror att pokerfolk o folk i allmänhet inte planerar alltför långt i förväg dock!

 

(Såg till exempel Christer Johansson spela en satellit(till live-tävling som bara nås via sat.) i 5 timmar och sedan inte kunna fullfölja eftersom nästa steg sammanföll med EPT i Barcelona tre, fyra veckor senare... varför lägga fem timmar, visst flera bord, då om planeringen var gjord?)

 

 

 

Tror alltså att intresset ökar lite närmare kryssningen...

 

Själv ska jag prova Omaha frirullarna, inget att förlora där förutom en massa tid:)

 

För egen del är det lite en ekonomisk fråga eftersom jag inte vinner några större summor på poker.

 

----------------

Frågan är: är intresset verkligen dåligt sett till hur många som rent praktiskt, resväg, tid och annat kan deltaga på ett sånt här evenemang? Andra satelliter har målgrupper på 100.000 tals spelare, detta är ändå en lokal svensk....?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det bara plats i turneringen man vinner ? Har inte hittat någon information på exakt vad man vinner, läster på poker.se buyin kosta c:a 4k iaf, måste man ragga nån 40taggare för att vara garanterad sovplats eller ? (=

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=562901#562901

 

Du vinner inköpet i turneringen och del i C-hytt. Vill du köpa till frukost, buffé eller uppgradera boendet går det också bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare, jag skriver mitt första inlägg här nu så hoppas ingen hånar mig. Jag vet inte om detta har stått med tidigare i tråden men ett sätt som jag även har sett andra hemsidor göra, det är att skicka ett PM till ALLA medlemmar om kryssningen och vart sateliterna går mm.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare, jag skriver mitt första inlägg här nu så hoppas ingen hånar mig. Jag vet inte om detta har stått med tidigare i tråden men ett sätt som jag även har sett andra hemsidor göra, det är att skicka ett PM till ALLA medlemmar om kryssningen och vart sateliterna går mm.

 

a) Vi har skickat nyhetsbrev till alla som är med i det (10k medlemmar)

b) Vi har haft massa information i enmånad

c) Spam i PM är förbjudet användarna emellan, då ska vi inte göra samma sak.

 

Jag tackar dig dock för en bra tanke, vi kanske ska omvärdera den policyn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare, jag skriver mitt första inlägg här nu så hoppas ingen hånar mig. Jag vet inte om detta har stått med tidigare i tråden men ett sätt som jag även har sett andra hemsidor göra, det är att skicka ett PM till ALLA medlemmar om kryssningen och vart sateliterna går mm.

 

a) Vi har skickat nyhetsbrev till alla som är med i det (10k medlemmar)

b) Vi har haft massa information i enmånad

c) Spam i PM är förbjudet användarna emellan, då ska vi inte göra samma sak.

 

Jag tackar dig dock för en bra tanke, vi kanske ska omvärdera den policyn.

 

 

Okej ;) Ja man tycker ju att det borde räcka det ni har gjort :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inget intresse av att deltaga på kryssningen, MEN, om jag hade varit det så hade jag tyckt att det har varit rätt dålig skyltning om den. Första gången jag hör talas om den nu idag.

 

Det här har vi väldigt svårt att förstå faktiskt. Kryssningen har en helt egen grupp i forumet med en hel del trådar och sedan kryssningen lanserades för några veckor sedan har vi varje dag haft informaton om den och satelliterna i våra informativa textbanners högst upp på sidan. Kollar ni inte på dem?

 

Föreslå gärna hur vi ska kunna få fram information om kommande events på ett tydligare sätt än nu, för vi kan ärligt säga att vi tycker kryssningen är väldigt välexponerad.

 

Känns lite väl drastiskt att behöva ta till nåt i stil med pop-upknepet med en stor informationsruta som ploppar upp i tid och otid.

 

 

Skicka ut reklam PM

Är väll ingen som blir sur om det dimper ner ett PM någon gång / månad om ev. event?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...