Gå till innehåll

Nu ger jag fan upp!


danielfroberg

Recommended Posts

Så sjukt. Hur kan man tilta av 1 utdargning trots att man ligger 700$ plus för dagen, när man bara har rulle på typ 1900$!

 

Smart att spela om så höga summor som 700$ om dagen med en rulle på bara 1,9k$

Skulle folk ha vett att spela efter plånboken så skulle så gott som alla fall med spelberoende vara lösta.

 

Vad gäller andra spel så tycker jag schack, backgammon och hjärter är rätt kul spel att syssla med som omväxling.

Blip är som andra nämnt en bra spelsajt även om den är lite seg.

 

Om du hade haft någon IQ hade du varit lite, lite smart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

SNÄLLA BANNA MIG FRÅN FORUMET ETT PAR MÅNADER, om det är möjligt, ELLER, BANNA MIG FÖR ALLTID!!!

 

Lugn och fin, ta ett break och gör något du tycker är kul som inte har något med poker att göra.....

 

Grejen är att jag lagt av med allt som VAR kul för pokern. Nu bara jobbar jag i veckorna samt lirar poker. Inget annat. Kanske ska lära mig shack eller nått!

Schack är kul, jag är rätt dålig men mot jämnt motstånd är det riktigt kul. Om du vill kan vi ta en match på blip.se

Kan man lira på BLIP? Asså, jag kan knappt reglerna men vissta kan vi ta en match nån dag, i helgen kanske! Nu orkar jag inget!

 

 

Vad blir det för insatser? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så sjukt. Hur kan man tilta av 1 utdargning trots att man ligger 700$ plus för dagen, när man bara har rulle på typ 1900$!

 

Smart att spela om så höga summor som 700$ om dagen med en rulle på bara 1,9k$

Skulle folk ha vett att spela efter plånboken så skulle så gott som alla fall med spelberoende vara lösta.

 

Vad gäller andra spel så tycker jag schack, backgammon och hjärter är rätt kul spel att syssla med som omväxling.

Blip är som andra nämnt en bra spelsajt även om den är lite seg.

 

Du borda nog bli psykolog Dr Roland, snacka om att förstå problemet! ;)

 

*Edit* Till Daniel önskar jag dig all styrka till att reda ut ditt problem. En bra start är att spärra kontona, ta helt avbräck från pokern minst 6mån. Börja umgås med vännerna igen, börja bygga upp ekonomin. Skaffa någon annan hobby tills du mår bra igen! GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du ska fortsätta med att spela så tycker jag att du ska prova Backgammon. Jag har själv spelat det aldelles för lite för att kunna yttra mig men har funderingar på att börja spela det som ett kompliment till pokern.

Jag vet tyvärr inte så mycket om spelet mer än reglerna och lite grundläggande strategi för att kunna ge någon mer utförlig beskrivning men jag tycker att det verkar trevligt och det går långsammare än poker så man behöver inte vara på top hela tiden.

 

STORT GL :D

 

Det finns, utan tvivel, INGET spel som är så tiltframkallande som backgammon. Är för mig obegripligt hur en professionell gammon-spelare klarar av det psykiska. Alla hattar av för dessa tappra människor med abnormt starkt hjärta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...