Gå till innehåll

EPC 2007, 700 deltagare!


grebban

Recommended Posts

24hpoker har max 1750 nok kr som jeg kan sette in og vil gjerne være med

 

prøvde å ringe deg grebban. men du svarte ikke :/

 

kan du orde det med 24hpoker ?

 

 

edit:

 

takk for tlf samtalen :) venter på at du skal løse dette for meg

 

Enligt ovan skall du kunna sätta in mera efter 24.oo, och skulle detta inte funka, så måste du ringa mig.

Jo, jag svarar faktiskt.... ;) Men bara idag har jag räknat upp till 85 samtal, och telefonen är inställd på att det skall ringa trots att jag pratar i telefonen för att ev. hinna ta nytt samtal och avsluta det pågående...

-Sorry att jag inte ar hunnit ta ditt:-(

 

Har det inte löst sig, så ring mig tidigt på morgonen (onsdag), reggen stänger under onsdag oavsett om det är prick 700 eller strax där under..

 

/Grebban ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 205
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kan ju sätta in mer efter kl.24 inatt om jag inte är helt fel ute.

 

Vilka olika cashgame nivåer brukar det finnas att spela?

 

/Fredda

 

Vad önskas??? Finns allt mellan himel och jord!!!!!!

Förra året slog vi rekord i antal sidospel, mot föregående årets totala deltagarantal.

Detta innebär att det finns alla varianter av vad du kan önska denna helg, finns inte det du vill ha, givetvis provar vi att skapa ett sådant bord :-)

 

/Grebban ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när e senaste man kan avregistrera sig, innan kl 12 imorgon?

 

Klockan 12.oo är en tid som vi kommer att utgå från, men som det ser ut just nu så kan möjligheten finnas att vi ev. kommer att stänga spelet före, vilket innebär att då är det för sent att avregistrera sig...

Vill du inte vara med, rekomenderar jag att du gör detta omgående...!!

 

Men vem säger nej till en sådan här pokerhelg detta kommer att bli??????

 

Om förra året var bra, som ni säger som har varit här..... Förbered Er, det kommer vi att slå med hästlängder detta år.....!!!!!!

 

Kommer att bli för j....ligt kul :mrgreen:

 

/Grebban ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag längtar till helgen, synd att det krockar med turren på Cosmopol i Sthlm.

 

Ni som ska med sviten bussen, nån som vet när vi kommer fram?

Blir det fest på bussen?

 

Puss på er alla

 

 

Tycker okcså att det är synd...

Men jag kan lova att det under dettta år kommer mera.... Som kommer att slå turren i Sth, så misströsta inte ;)

Hoppas ni får en kul fest på vägen ner ;))

 

/Grebban ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just för ngr minuter sedan har jag fått veta att bolaget wwww.mmbop.se har ställt in "TV-inspelingen" av EPC 2007. Förklarning:

Jag har haft en kontakt med Christoffer på detta företaget, men det är som så att han slutade för ca: 2-3 veckor sedan och lämnade över detta till Rickard, F på mmbop.se.

Efter att Rickard fick detta uppdrag har han inte kontaktat kontaktat mig, utan jag fick veta allt detta inom en tråd på wwww.prosharks.se

 

Detta fick jag slltså veta för kanske ngn timme sedan, men efter att ha jagat upp denna nya person på detta företag som heter Rickard, F på wwww.mmbop.se i Sth så låter han meddela förlajnde:

 

pga av dåligt med förhandsbokningar ansåg vi att detta inte var något att lägga våran prioritet på.

 

Ni får alla ursäkta mig, men detta är ngt som jag inte har vetat om före nu, och jag hoppas verkligen att ni kontaktar detta företag om ersättning för era förbeställda skivor, och hoppas att ni får pengar tillbaka. (richard@mmbop.se)

Jag kommer nu att gå ut på deras samtliga trådar och uppmana alla att göra detta omgånde, då jag inte anser detta företag som seriöst.

OCH JAG BEKLAGAR VERKLIGEN ATT JAG "GREBBAN" LÄT ER TRO ATT DETTA FÖRETAG VAR ATT LITA PÅ, Det kommer dock på plats att komma en utförlig information om vad och varför detta har hänt.

Och varför denna: richard@mmbop.se ej kontaktat Er.

 

Och det som jag nu vekligen behöver hjälp med är att ni alla skriver till nedan mailadress om vad ni tycker och tänker om deras betende bara dagarna före europas störrsta liveturnering:

 

richard@mmbop.se

 

Då detta företag Ej kommer att anlitas av mig i framtiden, och jag kommer ej heller att rekomendera deras tjänster då jag till nästa evenevang i sommar och höst kommer att ha ett mycket bra företag för denna tjänst.

 

Det jag nu hoppas från Er alla att jag har all Er förståelse för detta, och att jag är lika förvånad som du är.

 

JAG ÄR JÄTTELEDSEN FÖR DETTA, MEN BARA ETT PAR DAGAR FRÅN TURNERING KLARAR JAG INTE LÖSA DETTA!!!

 

Det enda jag önskar från Er är att ni förstår hur besviken jag är på detta företag, samt hur ledsen jag är för Eran del. Och jag lovar att detta skall aldrig hända en gång till, jag lovar...... Sorryyyyy............ ;((((

 

/Grebban ;)))

Förlåt ;!!

0730-569999

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

JAG ÄR JÄTTELEDSEN FÖR DETTA, MEN BARA ETT PAR DAGAR FRÅN TURNERING KLARAR JAG INTE LÖSA DETTA!!!

 

Det enda jag önskar från Er är att ni förstår hur besviken jag är på detta företag, samt hur ledsen jag är för Eran del. Och jag lovar att detta skall aldrig hända en gång till, jag lovar...... Sorryyyyy............ ;((((

 

/Grebban ;)))

Förlåt ;!!

0730-569999

 

Wätt lungt döh Grebban, det du gör för pokersverige är grymt bara det!

När jag arrangerar turneringar för 40 pers så vet jag hur stressigt det kan vara, arrangera ett event för 700 lata sega pokertomtar, skulle inte vilja byta med dig.

 

Bra jobbat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilket Pajasföretag!

Jag skulle själv aldrig förhandsboka en produktion som denna. Väl uppe på plats eller efteråt skulle jag dock garanterat köpt den. Tror många tänker likadant, man vill inte köpa grisen i säcken helt enkelt. Plus att det antagligen kommer att sitta totalt 70-80 spelare vid TV-bordet och alla dessa skulle ju förmodligen ha köpt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu efter korrigeringar med gruppbokningar och diverse avbokningar från dessa så är det ca 40 platser kvar. Och från nu kan du via klienten på wwww.24hpoker.com följa exakta antalet, då det i klienten är begränsat till 324 platser. När dessa är borta har vi en total startlista om 700 spelare.

Klienten kommer att stänga idag om ca: 4h (onsdag 09.46)

 

/Grebban

0730-56 99 99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men för h-vete vilket jävla tomtebolag, var ju assugen på att knäppa på Dvd'n och se hela härligheten på Tv efter själva turneringen. Nu kommer jag vara tiltad hela helgen...:evil:

Jag tar fan med en egen videokamera och hyr någon snubbe som går runt och filmar. Hur blir det nu med det såkallade Tv-bordet? Jag vet att man åker dit för att spela, men vetskapen om att få se allt på sin egen jävla Tv var ju bara ett stort, STORT +!

Nu får jag strunta i att klippa håret och även att köpa snygga kläder. Sminkösen får ännu en avbokning och det fejkade pokerfacet kan lika gärna stanna hemma...

 

För övrigt bra jobbat Grebban, mycket imponerad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på Er alla!

 

Har bara två saker:

 

1. Ser att det redan börjat budgivningar på biljetter, vilket är helt Ok, och mycket roligt:lol:

Observera bara att jag MÅSTE veta om det sker fsg, det det MÅSTE göras ändringar i startlistan, annars kommer du inte in som ny spelare, även om du betalt dubbla priset, tänk bara på detta !!!!

 

2. Tack för all förståelse när det gäller DVD:en, hoppas ni mailar detta företag så dom ser hur många mail som kommer, och så kan dom räkna sina kronor på detta, och hur bra deras prioritering var!!!!

 

/Grebban

Enklaste sättet att få tag på mig nu då mail eller hör på forumet inte är ngn garanti är att ringa mig på 0730-56 99 99

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

finns det någon som har biljetter att kränga?

bokningen har ju bara varit upp i 2 månader, tycker det är väldigt kort tid om jag får säga. tiden har bara runnit i från oss. omg bara 2 månader boknings tid, he----e oxå. varför vänta jag till sista minuten för? jag har ju haft 2 måndader på mig att boka, neeeej jag missa EPC 07 nu bara för att det endast var 2 månaders boknings tid.

 

jaja ha en trevlig helg alla ni nu som LYCKADES att boka under dessa 2 månader som bokningen var uppe. :shock:

 

P.s är det vattenWC eller är det mulltoa i stugorna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...