Gå till innehåll

Era värsta fylle-SMS!


Waggho

Recommended Posts

När man börjar bli lite rund om fötterna är det ju lätt att telefonen åker fram för ett mer eller mindre lämpligt samtal eller sms till en gammal kompis, flickvän, mamma eller något anant stackars offer. Här samlar vi de bästa exemplen på sms vi har skickat på fyllan.

 

Jag börjar. Det här sms:et fick min flickvän (som heter Linn) när jag var på en ålandskryssning med mina gamla gymnasiekompisar:

 

Haj jag är jätteful önskar jättefin önskar Linn önskar Linn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 61
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag använde mig av gratis sms på internet. Skickade då ett sms till min kompis.

Efter ca 30 minuter ringer min mamma och är väldigt arg och säger att jag ska komma hem omedelbart. Varför?

 

Jag hade alltså skickat sms:et till min farbrors jourtelefon. Det gick inte riktigt att tyda sms:et, så han fick ringa upp Telia som fick förklara vad det stod.

Det stod: Tjeeeena Sussie! Jag är hemma hos Ahmed och dricker spriiit. Kom hit för fan!

 

Som mor till en femtonåring var det kanske inte det roligaste smset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eh, dessa är ju knappt pinsamma i detta sammanhanget.

Pinsamhet är inget grundkrav.

Då missuppfattade jag konceptet helt.

 

Eh, dessa är ju knappt pinsamma i detta sammanhanget.

 

Kom igen och höj ribban då istället för att sitta där och tiga! ;)

Kommer faktiskt inte på något på rak arm, men jag vet att jag vissa söndagar legat och fasat inför att träffa smsmottagaren på måndagen. De mindre pinsamma i samlingen är väl något i stil med att man i ett fyllesms bett bruden slå upp med hennes snubbe så man kan ta över men man råkat skicka det till snubben i stället... Sådant borgar för något tryckt stämning nästa gång man träffar honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sms minns jag inte om jag skickat iväg något som verkligen inte borde kommit iväg. Jag har däremot lyckats med en sån där klassiker när det kommer till mailande. Jag hade tråkigt på jobbet och började skriva på ett mail med till min dåvarande (ja just det, ett sånt mail, innehållandes en massa icke rumsrena ord). Mailet skickades naturligtvis inte till min dåvarande utan till min chef. De har samma förnamn så mailklienten fyllde själv i resten och jag tänkte inte på det. Se där, på sisådär någon millisekund hade chefen fått fri insyn i mitt privatliv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han säger "Fin kuk du har" när han träffar svärföräldrarna första gången och egentligen ville säga "fint hus ni har".

 

8-)

Nej, det är inte den. Har för mig att det är Rippo eller kanske Tommy som sitter och knappar på telefonen i godan ro medan Rocky snackar om något, och sen bara "Neeej! Jag råkade skriva 'hoppas ni får kuk ikväll' till tjejens morsa!" eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var inte full, och det var inte ens jag som skickade det här.. men historien är rolig i alla fall.

 

Min chef på tidningen är allmänt störd i huvet, och en kväll när vi satt och jobbade skulle jag sticka iväg och hämta lite mat. Då glömde jag min privata mobiltelefon på jobbet.

 

Chefen tyckte det var skitroligt. Han tog telefonen och SMSade så här till halva telefonboken:

 

Tja, jag flyttar till Göteborg imorgon. Det var jävligt roligt att lära känna er, ha ett bra liv!

 

Han raderade dessutom utkorgen, så jag hade ingen aning om vem han hade skickat SMSen till.

 

Jag blev självklart förbannad och skällde ut honom, varvid han säger:

 

"Äsch, det var väl inget. Jag var ju snäll ju, en annan gång gjorde vi samma sak mot en polare, fast då skickade vi till hans flickvän att han hade varit otrogen och ville lämna henne"..

 

Stackars kille...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han säger "Fin kuk du har" när han träffar svärföräldrarna första gången och egentligen ville säga "fint hus ni har".

 

8-)

 

Är det Rocky du talar om? Isåfall tänker vi på olika stripar. Finns en då hans tigerkompis just skrivit "hoppas ni får kuk ikväll" till sina föräldrar.

 

Btw så har Rocky kommit på engelska nu vilket gör den mkt bättre!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...