Gå till innehåll

Frågor om VIP på Party


FiSherman63

Recommended Posts

Undrar helt enkelt hur man blir VIP och vad man får för fördelar?

 

Jag har fått för mig att man blir kontaktad när man spelat tillräckligt mycket, stämmer det? Har man något för att mejla och be om att få bli VIP, eller är det bara att vänta?

 

Jag har spelat på Party i snart 3 månader, har loggat 80-90k händer på NL400 och har väl runt 18k partypoints tror jag (det går ju såååå långsamt att få poäng).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Undrar helt enkelt hur man blir VIP och vad man får för fördelar?

 

Jag har fått för mig att man blir kontaktad när man spelat tillräckligt mycket, stämmer det? Har man något för att mejla och be om att få bli VIP, eller är det bara att vänta?

 

Jag har spelat på Party i snart 3 månader, har loggat 80-90k händer på NL400 och har väl runt 18k partypoints tror jag (det går ju såååå långsamt att få poäng).

 

Jag har varit silvermedlem nu en tid. Det blev jag på den "gamla" tiden då det gick snabbare att få poäng. Med nuvarande långsamma takt kommer jag så småningom att degraderas.

 

Party pointsen man får använder jag i första hand till att spela frirullar. Man kan skaffa lite prylar i stället men de har (nästan) inget som jag eftertraktar.

 

Sammanfattningsvis kan jag konstatera att Party pointsen är överreklamerade. Man kände sig stolt över att bli silvermedlem men de reella fördelarna är få.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party pointsen man får använder jag i första hand till att spela frirullar. Man kan skaffa lite prylar i stället men de har (nästan) inget som jag eftertraktar.

 

Man får ju party points även som icke-vip. Delas pointsen ut i snabbare takt som vip? Jag hoppas det, mtp att det snålas ju rejält för oss oviktiga personer.

 

Jag skickade förövrigt mail och bad om att få bli vip. Fick till svar ungefär vad jag förväntar mig från partys och deras urusla servicenivå: De uppgraderar folk till vip 'on a monthly basis'. Tyvärr gjordes detta inte i september, men det var tydligen hur lugnt som helst eftersom jag skulle bli vip vid nästa uppgraderingstillfälle som troligen kommer att ske i oktober eller november...

 

Only at partypoker...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party pointsen man får använder jag i första hand till att spela frirullar. Man kan skaffa lite prylar i stället men de har (nästan) inget som jag eftertraktar.

 

Man får ju party points även som icke-vip. Delas pointsen ut i snabbare takt som vip? Jag hoppas det, mtp att det snålas ju rejält för oss oviktiga personer.

 

Jag skickade förövrigt mail och bad om att få bli vip. Fick till svar ungefär vad jag förväntar mig från partys och deras urusla servicenivå: De uppgraderar folk till vip 'on a monthly basis'. Tyvärr gjordes detta inte i september, men det var tydligen hur lugnt som helst eftersom jag skulle bli vip vid nästa uppgraderingstillfälle som troligen kommer att ske i oktober eller november... ...

 

 

Det jag uttalar mig om är silvermedlem och guldmedlem. Om detta är samma som VIP är mig obekant.

 

Promoveringen/degraderingen sker mycket riktigt vid månadsskiftena. Som silvermedlem få man 50 % mer Party points när man spelar (om det nu kan vara till någon glädje). Guldmedlemmar får 100 % mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...