Gå till innehåll

10€ freeze med Aks ?


Recommended Posts

Hej!

spelade en NL holdem 10€ freezeout idag med 40 spelare....

blindsen på 25/50 avg stack på 3500

Min stack : ca. 2500

Motståndarens : ca 3500

2synar i tidig pos. före ja hittar A :heart: K :heart: å raisar till 250, han som limpat före mig synar...

 

Flopp: A :spade: 10 :spade: K :spade:

Han betar ut nästan 500 ... lägger han på A10 eller bara svagt äss å vill beta hårt för att få mig att slänga eventuellt flushdrag.. så ja går all in me min top 2 par...

Hur borde ja spelat handen ?

btw.. hade ingen speciell read på honom...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med din förra post var naturligtvis inte att du utelämnade inköpsvärdet på turneringen, snarare att du inte skriver vilken pokertyp det är eller på något sätt beskriver situationen i rubriken annat än med vilken hand du har.

 

Vill du att andra anstänger sig med att hjälpa dig får du väl lägga några minuter själv på det också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med din förra post var naturligtvis inte att du utelämnade inköpsvärdet på turneringen, snarare att du inte skriver vilken pokertyp det är eller på något sätt beskriver situationen i rubriken annat än med vilken hand du har.

 

Vill du att andra anstänger sig med att hjälpa dig får du väl lägga några minuter själv på det också.

+ att resultatet ska utelämnas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, ett försök till då!

Jag ger en regel som du tokmissat:

 

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=12483

 

3) Skriv en informativ rubrik. Rubriken ska alltid inledas med speltypen och sedan en beskrivning av problematiken. Följande förkortningar gäller: FLT - fixlimit texas; NLT - nolimit texas; PLO - potlimit omaha; 7CS - seven card stud; 2-7-3 - tripple draw lowball. En "8" efter speltypen anger att spelet är "high-low, eight or better". Vidare så anger man Trn för flerbordsturnering och SnG för Sit'n'Go samt HU för Heads Up eller SH för Shorthanded

 

 

Kolla även igenom de andra och posta en ny HH!

 

MVH

//KF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...