Gå till innehåll

SAJT: Ladbrokes.com


kickboxer

Recommended Posts

Halloj!

 

Har nu kört ett gäng dagar på Ladbrokes och har börjat reflektera över att spelet vid borden känns ganska tight överlag. Är min bedömning rätt eller är jag helt ute och cyklar? (Jag kör uteslutande låglimit FL.)

 

Måhända har det kanske att göra med att jag spelar vid "fel" tidpunkt? Jag spelar nästan uteslutande mellan 0.00 - 08.00 och det kanske är bättre att spela mellan 19.00 - 02.00 när det är en större del "vanligt folk med jobb" ute och lirar?

 

Någon som kan rekommendera en annan site än Ladbrokes (med mer mindre fisk och lösare spel) som har bra utbud på just låglimits FL 10-bord och som dessutom har samma system som Ladbrokes vad gäller insättning/uttag? Dvs, att man sköter allt från sitt VISA-kort. Det senare är ett måste.

 

Länk: http://www.ladbrokes.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 590
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

När det gäller fixedlimit så har du ju pacific som än så länge enbart kör fixed på cashborden. Det är gott om dåliga spelare där på de limitar jag spelat, 0,5/1 - 2/4.

 

Jag gillar inte alls deras klient dock och hur det är med utbetalningarna till VISA törs jag inte säga ngt om, men det har fungerat bra till Neteller ivf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ultimate Bet och Party Poker är schyssta siter båda två men man kan ju inte få hem pengarna på kontot direkt utan det är neteller alternativt check som gäller. Expekt är rätt mycket kassa spelare känns det som men jag kan nog inte uttala mig om fixed eftersom jag aldrig spelar det. Men jag tror spelarna överlag är sämre där än på Ladbrokes. Pengarna kan betalas ut direkt till ditt konto när du vill ta ut. Det är den största fördelen som jag ser det annars. Jag tror att även Multipoker (?) har den möjligheten dock vet jag inte något om spelet där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

err.. alla cashbord på party och multi är ju samma så givetvis är borden på multi bra om de är de på party... Däremot kan jag inte säg något om just 0,5-1 borden på multi/empire/party (iglobalmedia) då jag inte spelat dem... Men man kan få ut pengarna på svensk bank konto från Multipoker i alla fall.

 

det samma gäller expekt.com där också FL 0,5-1 borden finns i tillräcklig mäng och siten är knappast känd för att vara tight, här kan man även få utbetalning till ditt kort/bankkonto, om du är van vid ladbrokes utseende kan du prova Expekt eftersom clienten ser likadan ut, och har spelare på natten då det finns amrikaner som spelar här.

 

Så Expekt eller multipoker är det du bör prova... ladda hem cliententerna och kolla om det finns de bord du tänkt dig och hur tighta de är osv osv... Om du även vill spela freerolls så faller rösten på expekt.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

If you have a NETeller account, you can add funds to your Ladbrokes.com account instantly. You can also withdraw funds back to your NETeller account immdiately, and get instant access to your winnings. Neteller is currently only available to customers who have USD, GBP, CAD and EUR Ladbrokes.com accounts.

 

Once you have a NETeller account containing funds:

 

1. Log in to http://www.ladbrokes.com, and click on DEPOSIT from the My Account menu.

2. Select NETeller

3. Enter the amount you would like to transfer from your NETeller account to your Ladbrokes.com account

4. Enter your NETeller Account number and Secure ID

5. Confirm your Ladbrokes.com password

6. Click "Make Deposit". If you already have another payment method registered, please call our Customer Service Department on 0800 032 1133 (if dialing from the UK) or +00350 43003 (from outside the UK) or email cashier@ladbrokes.com to arrange to change to Neteller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Glömde säga det, jag fick svar från dom, det gäller som ovan nämnt bara om man kör med dollar, pund eller euro.

 

Och det går inte att ändra valutan! :(

 

Dom jobbar på att fixa med SEK, men det finns ingen planerad tidplan för det hela! :(

 

Funderar på att stänga ner och regga om, någon som vet om det går?

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att stänga ner och regga om, någon som vet om det går?

 

Funkar inte. Se nedan inklippt mailkorrespondens med deras kundtjänst:

 

 

----- Original Message -----

From: <kundtjanst@ladbrokes.com>

To: "real843" <XXXX@hotmail.com>

Sent: Tuesday, April 06, 2004 4:43 PM

Subject: Re: Re: Re: NETeller?

> Hej XXXX,

>

> Tack för ditt e-mail.

>

> Du kan inte byta konto och sedan spela poker på det nya kontot. Har du

 

> spelat poker på ett konto är det inte möjligt att spela poker på nåt

> annat konto i framtiden.

>

> Eftersom du vill spela poker i fortsättningen kan du inte byta konto

och

> fortsätta spela poker.

>

> Du kan inte byta valuta på ett existerande konto utan måste öppna ett

> nytt för att göra det.

>

> Eftersom det inte går att kombinera dessa två önskemål måste du ha

kvar

> ditt nuvarande konto med valutan SEK om du vill spela poker.

>

> Vill du byta valuta kan vi stänga ner ditt nuvarande konto, sen öppna

> ett nytt konto med en valuta som stöder Neteller, men du kommer inte >

kunna spela poker på det kontot.

>

> Med vänlig hälsning,

> Gabriella Hjort,

> Ladbrokes, London

>

> Original Message Follows:

> ------------------------

> Hej.

> Nu förstod jag inte. Jag önskar spela poker och har inget emot att få

> ett nytt konto. Jag vill även ha det i USD då jag har för avsikt att

> sköta mina transaktioner på det sättet.

> Vad behöver jag göra?

> Tack

> XXXX

> ----- Original Message -----

> From: <kundtjanst@ladbrokes.com>

> To: "real843" <XXX@hotmail.com>

> Sent: Tuesday, April 06, 2004 4:23 PM

> Subject: Re: Re: NETeller?

> > Hej XXX,

> >

> > Tack för ditt e-mail.

> >

> > Man kan tyvärr inte göra det, utan man måste stänga kontot, öppna

upp

> > ettt nytt konto med USD som valuta.

> >

> > Dock går det inte att göra det om man skall spela poker på ett nytt

> > konto med USD eftersom man får bara ha ett pokerkonto per dator,

kund

> > eller hushåll oavsett om man stänger ett konto som man har spelat

> poker

> > på.

> >

> > Med vänlig hälsning,

> > Gabriella Hjort,

> > Ladbrokes, London

> >

> > Original Message Follows:

> > ------------------------

> > Hej.

> > Kan jag då ändra valutan till USD?

> > Tack

> > XXXXX

> > ----- Original Message -----

> > From: <kundtjanst@ladbrokes.com>

> > To: "real843" <XXXXX@hotmail.com>

> > Sent: Tuesday, April 06, 2004 12:28 PM

> > Subject: Re: NETeller?

> > > Hej XXXXX,

> > >

> > > Tack för ditt e-mail.

> > >

> > > NETeller är förtillfället enbart tillgängligt för kunder som har

> > > Ladbrokes.com konton i valutorna USD, GBP, CAD eller EUR.

> > >

> > > Med vänlig hälsning,

> > > Gabriella Hjort,

> > > Ladbrokes, London

> > >

> > > Original Message Follows:

> > > ------------------------

> > > Hej.

> > > Jag har ett konto hos er jag inte använt på länge pga. att ni inte

 

> har

> >

> > > NETeller som betalform. Har ni några planer på att införa den

> > > möjligheten?

> > > Mvh

> > > XXXXX

> > >

> >

>

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

[Har postat nedanstående rader i en tråd som blev stängd, och eftersom jag blev hänvisad hit så fortsätter jag här.]

 

Hej,

 

Registrerade mig på Ladbrokes igår och satte in 300kr. Gjorde man en insättning över $30 och spelade för så mycket skulle man få $30 i bonus. Men nu har jag stött på patrull...

 

1. Hur vet jag hur mycket jag spelat för? Kan inte se någon summa på detta i "Playcheck".

 

2. Sedan såg jag att man skulle ange en kod när man ansåg att man var berättigad bonusen. Men jag har varken CD-fodral med kod eller sett en banner med kod (de säger att koden finns på dessa båda ställen). Vet ni var man finner den behövliga koden?

 

3. Kan man sortera ut borden så man exempelvis endast ser FL? Vill sedan sortera dem i sin tur på andra variabler (såsom hur många som ser floppen). Tyckte mig se en sådan funktion igår men nu hittar jag inte den.

 

Tack på förhand!

 

[Tillägg nedan!]

Jag mailade supporten och frågade hur man såg hur mycket man spelat för, och om de kunde betala ut bonusen om de såg att jag nått dit. Fick då detta till svar:

"Please note, as stated on terms and conditions, this offer is not valid

for customers residing in certain jurisdictions - Sweden being one of

them. Please check the Swedish language version of the site for offers

available to you."

 

Med andra ord fick jag inget svar på hur mycket jag spelat för, och samtidigt avfärdade de min begäran om bonus. På den svenska siten står det att det finns en motsvarande bonus. Men då behöver man "promotionkod (som du kan hitta på CD-konvolutet och/eller i Ladbrokes banner/annons)".

 

Är det någon som har en sådan promotionkod och kan dela med sig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slängde in en presentation jag oxå. Någon som vet hur man ska tolka följande "For this promotion, the bonus amount must be re-staked at least four times prior to withdrawal." Alltså, måste man sätta in 4x25$ efter det att man fått bonusen för att kunna plocka ut den?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slängde in en presentation jag oxå. Någon som vet hur man ska tolka följande "For this promotion, the bonus amount must be re-staked at least four times prior to withdrawal." Alltså, måste man sätta in 4x25$ efter det att man fått bonusen för att kunna plocka ut den?

 

Jag skulle tro att du måste ha betat 4xbonus för att få ut den. Lad brukar väl ha den typen av villkor, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, jag hittar ingenstans på lads där det finns playerprofiles, eller är det jag som är helt blind? :oops:

 

http://www.ladbrokespoker.com/community/playerprofile/?subsection=Player%20Profiles

 

Player profiles finns i menyn till vänster. Sedan finns det mer info längst till höger.

 

Däremot kunde jag inte hitta sweden när jag skulle välja land....skumt. En tomte-smiley godtogs tydligen inte heller som foto märkte jag....Ska man behöva bli kändis nu oxå...suck... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...