Gå till innehåll

Testa att "googla" ditt nick


Champion

Recommended Posts

Testade att skriva in mitt pokernickname på google, vilket var väldigt roligt. Hittade mig själv i en mängd olika handanalys-trådar, på en mängd olika forum från olika länder (tyska, danska, norska, amerikanska).

 

Den roligaste var en kille som var helt knäckt efter att förlorat en 800$ pott mot mig på NL400.

 

Han skrev:

 

"so i did the stupid thing and played well outside my roll. my usual game is 100nl, played pretty solid so i decide to jump up for a few hours. got hot early, then this happened..... "

.

.

.

.

"i'm gonna take a break for a few weeks to think about what ive done"

 

 

Testa att "googla" era nick och se om ni hittar något kul.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nån som kan Holländska? hehe skulle vilja veta vad det här betyder:

 

ik weet dat arealloser zon 50% van de turn bluft ongeacht wat er op de flop gebeurt. maar is dit geoorloofd of te veel van het goede? (speel normaal altijd 10handed games)

 

Betyder det som jag tror? att jag typ bluffar runt 50% av gångerna jag bettar på turn lr vad? hehe dessa holländska fiskar..... :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ur random blogg:

 

"This guy was playing hardcore cards. Repopping everything in sight, raising every button, cutoff, popping it up hard with any limpers etc. So, when I raised UTG and two people called, I KNEW he was going to repop it from the big blind. I literally put his range as any two cards, so, I told him to f**k off with his repopping"

 

"So, in these 430 hands, I learnt a bit about 400nl 6max. First of all, I learnt that the short term swings are sick, but I'll soon get used to it. Second, I learnt that people LOVE to repop raises at this level. The standard is certainly better than at 200nl. I played slightly tigher than normal because of this - was playing 20 VPIP / 15 PFR. Also, I learnt that y0 was a sickhead, and I need to stay out of his way lol."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, ingen som kan slovenska?

 

länk till google.com

 

headbug - solid player (pro)

očitno sm bil zelo slab, v igri vsaj 2 para, flop fertik, set.. že prot par+vučka barve sm cirka 50 50..

če slowplayaš ase, morš znat to hitr foldnt, še posebej na tak flop in tak rejz

 

I'm a pro tydligen ^^

 

Han verkar tro att jag kanske har par+färgdrag och att det då är 50/50 mot hans AA.. Som han för övrigt limpade efter att en redan limpat!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha fan så kul tråd..

 

http://foorumi.pokeritieto.fi/aihe-3028-slouvasinko-oikein.html

 

Någon som kan finska? Råka dra ut han på river här haha.

 

Rubriken: Slowspelade jag rätt?

 

På floppen tänkte jag slowspela eftersom potten var "säker" :oops:

Var det rätt spelat?

 

 

Måste översätta första svaret med:

Du borde ha pushat på turn eftersom liraren definitivt verkade vara villig att betala.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...