Gå till innehåll

ClassicPoker.com - signup, 25%, $100, 5x (?)


JENZOER

Recommended Posts

Letade runt efter någon bra bonus på crypto nätverket efter att ha clearat interpokers och William Hills bonusar. Hittade då Classic poker på bonuswhores: http://www.bonuswhores.com/classic-poker.php

Denna bonusen verkade inte direkt bra tyckte jag (gillar inte alla konstiga poäng, raked hands är det jag vill cleara). Jag gick ändå in på deras sida och kollade lite och där stod det ist såhär:

"Get your initial sign up bonus now! Simply enter a valid bonus code when making your first deposit and get 25% sign up bonus to a maximum $100.

 

Please note that bonus code are supplied by affiliates of Classic Poker, this can be a person referring you to Classic Poker. Classic Poker

does not supply an actual bonus code.

 

Your 25% bonus will be credited to your Classic Poker account balance and be available once you have played a minimum of five times your bonus amount of raked hands.

 

Example: Deposit $400 to receive maximum bonus of $100, play 5 times the bonus = 500 raked hands ($100 x 5 = 500) and your bonus will be available for you to use."

 

Här står det altså att det är raked hands man ska cleara inte de konstiga poängen. Förövrigt står det att man måste använda en kod som de inte delar med sig. Om man då använder den koden man får på bonuswhores, ska man då cleara raked hands eller MPPs? Någon som har testat denna bonusen kanske? Eller t.o.m någon som har en annan bonus kod som funkar till denna bonusen?

 

Blev kanske lite långt nu, jaja hoppas någon orkar läsa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MPP=raked hands

 

Edit: du måste via någon vän lr BW, BW är nog lättast

 

Du menar altså att det är samma sak MPP och raked hands? Låter ju bra, men lite svårtolkat. Man borde då kunna använda bonuskoden man får på BW och spela 500 raked hands och få bonusen?

 

EDIT: Hittade nu detta på BW:

"MPPs: Hands raked at or above $1 count as 1 MPP. Hands raked from $0.25-$0.99 count as a quarter of a point."

Altså inte samma sak. Men det kanske är samma sak på classic poker som det är på interpoker, att de ändrat kraven för raked hands?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MPP=raked hands

 

Edit: du måste via någon vän lr BW, BW är nog lättast

 

Du menar altså att det är samma sak MPP och raked hands? Låter ju bra, men lite svårtolkat. Man borde då kunna använda bonuskoden man får på BW och spela 500 raked hands och få bonusen?

 

EDIT: Hittade nu detta på BW:

"MPPs: Hands raked at or above $1 count as 1 MPP. Hands raked from $0.25-$0.99 count as a quarter of a point."

Altså inte samma sak. Men det kanske är samma sak på classic poker som det är på interpoker, att de ändrat kraven för raked hands?

Vissa sajter skriver raked hands istället för MPP på crypto varför vet jag inte. och det är inte samma som på interpoker du ska samla MPPs.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MPP=raked hands

 

Edit: du måste via någon vän lr BW, BW är nog lättast

 

Du menar altså att det är samma sak MPP och raked hands? Låter ju bra, men lite svårtolkat. Man borde då kunna använda bonuskoden man får på BW och spela 500 raked hands och få bonusen?

 

EDIT: Hittade nu detta på BW:

"MPPs: Hands raked at or above $1 count as 1 MPP. Hands raked from $0.25-$0.99 count as a quarter of a point."

Altså inte samma sak. Men det kanske är samma sak på classic poker som det är på interpoker, att de ändrat kraven för raked hands?

Vissa sajter skriver raked hands istället för MPP på crypto varför vet jag inte. och det är inte samma som på interpoker du ska samla MPPs.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MPP=raked hands

 

Edit: du måste via någon vän lr BW, BW är nog lättast

 

Du menar altså att det är samma sak MPP och raked hands? Låter ju bra, men lite svårtolkat. Man borde då kunna använda bonuskoden man får på BW och spela 500 raked hands och få bonusen?

 

EDIT: Hittade nu detta på BW:

"MPPs: Hands raked at or above $1 count as 1 MPP. Hands raked from $0.25-$0.99 count as a quarter of a point."

Altså inte samma sak. Men det kanske är samma sak på classic poker som det är på interpoker, att de ändrat kraven för raked hands?

Vissa sajter skriver raked hands istället för MPP på crypto varför vet jag inte. och det är inte samma som på interpoker du ska samla MPPs.

okej, synd :/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag signade upp hos classic via bw, mailade classics CS och fick bekräftat att allting was in order och man bara behövde lira in 500 raked hands för 100$ bonusen.

 

Lirade lite över 500 raked hands, fick ingen bonus.

Mailade dom och fick till svar att det minsann är bw som ska betala ut min bonus.

Så jag kontaktade bw och frågade om det verkligen var dom som skulle betala ut min bonus, vilket dom förnekade.

Så tog dom tag i saker å ting och efter ett tiotal mails fick jag tillslut ett mail av interpoker där dom skrev att dom satt in 150$ på mitt interpoker konto och där dom uppmanade mig att spela hos dom istället för classicpoker.

 

Så en liten varning för classicpoker kanske är berättigad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Samma sak för min del ett par år sedan.

Spela på Interpoker eller Pokerplex istället.

Classic är opålitilga

 

 

Jag signade upp hos classic via bw, mailade classics CS och fick bekräftat att allting was in order och man bara behövde lira in 500 raked hands för 100$ bonusen.

 

Lirade lite över 500 raked hands, fick ingen bonus.

Mailade dom och fick till svar att det minsann är bw som ska betala ut min bonus.

Så jag kontaktade bw och frågade om det verkligen var dom som skulle betala ut min bonus, vilket dom förnekade.

Så tog dom tag i saker å ting och efter ett tiotal mails fick jag tillslut ett mail av interpoker där dom skrev att dom satt in 150$ på mitt interpoker konto och där dom uppmanade mig att spela hos dom istället för classicpoker.

 

Så en liten varning för classicpoker kanske är berättigad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...