Gå till innehåll

FLT hos Party vs. Prima?


legance

Recommended Posts

Party med monstret utan bananer är genuint sämst. Kan endast se affie/banan/coach-lösningar till att bra spelare hänger kvar på Party.

 

Men det finns väl jättemånga bord utan monster?

 

Jättemånga? Det är ju inte så man trillar av stolen direkt, men visst finns det. Frågan är vilka som sitter och trängs där? Tag/lag och andra ok spelare. Fisken ska ju spela Bad Beat Jackpot. Under tiden slaskar dom lite Texas. Min poäng är att Party är typ som andra siter nu. Men utan bananer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat limit på en del sajter nu. Innan 1/2, just nu 2/4 (med lite halvtajt rulle dock efter uttag). Är det fisk du vill ha - spela på Pacific. Tveklöst de sämsta spelarna jag nånsin sett på ett pokerbord. Tyvärr suger klienten brutalt och det finns ingen banan såvitt jag vet.

 

Miami: Bortsett från bananfrågan, rent spelmässigt, menar du att motståndet på partys vanliga bord runt 2/4 inte är nämvärt sämre än någon annanstans? Nyss börjat där, pga. deras superba klient och en annan orsak som dock inte får diskuteras:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart är mest fisk egentligen på 1/2 typ som ja spelar eller är det typ same shit? spelar på prima just nu, eller vart är mest fisk öht.

 

Mycket mer fisk på party men mycket bättre att lira på prima om du säljer bananer till ett hyffsat pris. Om du nu inte gillar bananer av någon anledning skulle jag lira på pacific.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med prima är väl bara att det är rätt dåligt med bord när det gäller FL. Finns knappt några bord på en nivå över 1/2.

 

En lösning kan ju vara att kombinera prima med en annan site kanske?

 

Det är väl inte så dålig action där? Just nu är det 4 st 2/4, 3 3/6 och 3-4 5/10 och då brukar ju det ändå vara mer. Om man nu gillar att lira 8-10 bord så blir det ju iofs svårt att hitta det men annars är det inga problem tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Miami: Bortsett från bananfrågan, rent spelmässigt, menar du att motståndet på partys vanliga bord runt 2/4 inte är nämvärt sämre än någon annanstans? Nyss börjat där, pga. deras superba klient och en annan orsak som dock inte får diskuteras:)

 

Finns fler bra bord på Party. Dock är dom bara marginellt bättre än t.ex Cryptos £ bord. (Med reservation hit och dit.)

 

Du kan inte ta ut bananerna ur ekvationen. Det verkar du veta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Miami: Bortsett från bananfrågan, rent spelmässigt, menar du att motståndet på partys vanliga bord runt 2/4 inte är nämvärt sämre än någon annanstans? Nyss börjat där, pga. deras superba klient och en annan orsak som dock inte får diskuteras:)

 

Finns fler bra bord på Party. Dock är dom bara marginellt bättre än t.ex Cryptos £ bord. (Med reservation hit och dit.)

 

Du kan inte ta ut bananerna ur ekvationen. Det verkar du veta.

 

För att vara helt säker, med "bra" menar du bra för "oss", right? Eller med bra spelare? Alltid svårt.. hehe. Klassen verkar inte super men tyvärr inte lika dålig som pacific vilket jag hade hoppats på.

 

Självklart ingår det i ekvationen! Ville inte gå in på detaljer, därför jag skrev att jag spelar där av "en annan orsak som dock inte får diskuteras". Har själv rabatt mao. Men det finns ju rabatt i många olika "affärer". Mest därför jag var nyfiken på din åsikt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet med prima är väl bara att det är rätt dåligt med bord när det gäller FL. Finns knappt några bord på en nivå över 1/2.

 

En lösning kan ju vara att kombinera prima med en annan site kanske?

 

Det är väl inte så dålig action där? Just nu är det 4 st 2/4, 3 3/6 och 3-4 5/10 och då brukar ju det ändå vara mer. Om man nu gillar att lira 8-10 bord så blir det ju iofs svårt att hitta det men annars är det inga problem tycker jag.

 

Var inne och kollade. verkar som om det är lite action iallafall. Det blir väl till att skape ett konto där då. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag lirar på ungefär samma nivå som dej ( runt 1/2 2/4$ fixed) både fullring och shorthanded. jag har väll testat dom största sajterna och sämst motstånd är det på Pacific Poker. Spelar du på Pacific, Räkna med mycket fisk, mycket utdragningar mycket rake men även mycket lättförtjänta pengar ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Party med monstret utan bananer är genuint sämst. Kan endast se affie/banan/coach-lösningar till att bra spelare hänger kvar på Party.

 

Men det finns väl jättemånga bord utan monster?

 

Har inte spelar på PP på runt 1 år därför undrar jag var innebörden monster är?

 

En mycket stor andel av borden på PP är numera "Monster" bord- där dras ytterligare .5$ per pott för att bygga upp en megapott för en stor monsterturnering nästa sommar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...