Gå till innehåll

Allt om engelsk fotboll!


oggeking

Recommended Posts

Liverpool!

 

verkar vara en övervägande majoritet liverpoolfans, undra va de beror på.

 

Kanske ett bevis på en massa gamlingar här. Som var sportintresserade på 80-talet innan oninepokerns framfart.

 

Själv har jag gillat Liverpool sedan de sista stapplande stegen i herrar Rush och Groobbelaars karriärer, dvs, jag har bara upplevt misär och pest under min tid.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 145
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Mitt är i vilket fall som helst East Ends stolthet West Ham.

 

Yeah baby! Skönt att se att det finns åtminstone en hammers-broder här.

 

//Hickmott

Borde inte du heja på Chelsea, Hickmott? Var inte du med i Headhunters?

 

Jag är absolut inte med i Headhunters. Mitt nick kommer från Steve Hickmott, f.d. ledare för Headhunters.

Men jag är West Ham-fan.

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det verkar som att domarkåren i England hatar oss i Spurs. Mot ManU får vi ett solklart segermål bortdömt, mot Chelsea får motståndarna en tveksamt dömd straff och nu ikväll mot Bolton får motståndarna igen en tveksam straff. Lite senare ska vi ha straff men får ingen, varav en av våra spelare protesterar och blir utvisad. Hejhopp, fy fan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Jag blev totalt vansinnig när jag såg ett att sådant destruktivt, fegt och horigt lag som Liverpool kunde backa hem till CL-final :evil:

Vart fan är fotbollen på väg när det lönar sig att backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa hem hela jävla tiden och inte ha en tanke till någon som helst konstruktiv fotboll?

 

Jag bojkottar CL från och med nu!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blev totalt vansinnig när jag såg ett att sådant destruktivt, fegt och horigt lag som Liverpool kunde backa hem till CL-final :evil:

Vart fan är fotbollen på väg när det lönar sig att backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa, backa hem hela jävla tiden och inte ha en tanke till någon som helst konstruktiv fotboll?

 

Jag bojkottar CL från och med nu!

 

Se där, en försmak på hur José Mourinho kommer grina och klaga i 40 tidningar i morgon.

Man kan inte bli mer less på den mannen, ska se vad han kommer med för något efter denna match.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lasse Kinch är den sämsta kommentatorn.

 

En annan rolig sak.

 

Sportspegeln i slutet på 70-talet eller i början på 80-talet.

Reportage från någon Allsvensk match.

Bengt Grive efter ca. 10 sekunder: Jag ska inte säga hur det går men ni får inte se några mål!

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppas Milan vinner ikväll!

 

Då kommer vi att få se den tråkigaste CL-finalen genom tiderna...

 

Anfaller något av lagen med mer än två spelare på motstådarnas planhalva så kommer jag hoppa från ölandsbron, men som vi alla vet...

Det kommer inte att hända!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför tycker folk att försvarsfotboll är så tråkigt?

 

Gissning: För att de flesta gillar att se snygga mål, snygga dragningar, snygga passningar, d.v.s. saker förknippade med anfallsspel. Färre tycker det är häftigt med snygga brytningar.

 

Vilket väl är ganska logiskt med tanke på att spelet går på att göra mål...

 

Edit: OK, det går förstås även ut på att inte släppa in mål. Fast att göra mål är snäppet viktigare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...