Gå till innehåll

Betway.com - 500 kr i bonus


Gäst Betway

Recommended Posts

  • Svars 152
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hejsan!

 

Här hade det varit aktivitet!

 

Nej, det är inte contributed hands för att få BP. Man behöver alltså inte bidra till potten utan det räcker att man har fått kort.

 

Har man inte hunnit maila supporten innan man börjar spela så räknas självfallet de BP man drar in tills man har hunnit maila.

 

För att få sin bonus måste man maila supporten. Testa att skicka ett mail till och får ni fortfarande inte bonusen insatt så PM:a mig så ska jag fixa det.

 

Lycka till! :D

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens, jag har två frågor ang. Er bonus 100% upp till $1000:

 

1. Jag har nått 12000 BP och har fått $300 i bonus, kan jag ta ut dessa $300 nu, utan att det påverkar min framtida bonus ( jag gjorde en första insättning på $1000 och räknar med att nå 40 000 BP) ?????

 

2. När jag nu har nått 12 000 BP, hur många BP måste jag komma upp i innan jag kan begära en ny bonusinsättning på mitt konto????

 

Jag vill oxå tacka för den snabba insättningen av dom första $300....

Jag har då inte märkt att Er kundtjänst skulle vara långsam.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jens, jag har två frågor ang. Er bonus 100% upp till $1000:

 

1. Jag har nått 12000 BP och har fått $300 i bonus, kan jag ta ut dessa $300 nu, utan att det påverkar min framtida bonus ( jag gjorde en första insättning på $1000 och räknar med att nå 40 000 BP) ?????

 

Hejsan Eldkvarn!

 

Jajjemän! Du kan ta ut dina $300 och ändå fortsätta mot dina ytterligare $700! :D Maila supporten så sätter de in dina pengar (support@betway.com).

 

2. När jag nu har nått 12 000 BP, hur många BP måste jag komma upp i innan jag kan begära en ny bonusinsättning på mitt konto????

 

Minsta uttag för bonusen är $300 så det är ytterligare 12 000 BP innan du kan ta ut nästa gång. Kan passa på att tipsa om våra BP-turneringar som det just nu är bättre värde i än bonusen (BP kontra $)!

 

Jag vill oxå tacka för den snabba insättningen av dom första $300....

Jag har då inte märkt att Er kundtjänst skulle vara långsam.

 

Tack själv! Supporten jobbar på så hårt de kan. Deras mål är alltid att hjälpa er så fort de kan, oftast blir det inom ett par timmar.

 

MVH

Jens, betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vafan håller ni på med Betway, väldigt många som klagar över att ni inte betalar ut pengar utan att det ständigt går tillbaks till erat konto.

 

Min polare hade samma problem, igår gjorde jag själv min första cashout och idag loggar man in och ser att pengarna är på huvudkontot igen,

 

Bedrövligt helt enkelt.

 

Kan du snälla svara på alla era problem tack Betway.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok så om jag vill ta del av båda erbjudandena hur mycket måste jag sätta in i svenska kr om jag vill ha 500kr bonusen plus 300$ poker bonusen.

 

Hejsan!

 

Ja, det stämmer.

 

Till er som får tillbaka era pengar på huvudkontot när ni försökt göra uttag:

 

Detta beror oftast på två saker.

 

1. Att man inte uppfyllt kraven för bonusen

 

2. Att man har lämnat fel bankuppgifter (kolla IBAN och Swift)

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillhör dem som fått pengarna tillbakaskickade när jag försökt göra uttag. Ser nu att mitt antal raked hands inte stämmer vilket jag antar är skälet till problemet. Dock har jag tillräckligt med Bonus Points vilket bevisar att det är fel på raked hands countern.

 

För mer än 12 timmar sedan skickade jag ett email till supporten för att påvisa detta och har fortfarande inte fått svar (trots att de påstår att de oftast återkommer inom 20 min)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tillhör dem som fått pengarna tillbakaskickade när jag försökt göra uttag. Ser nu att mitt antal raked hands inte stämmer vilket jag antar är skälet till problemet. Dock har jag tillräckligt med Bonus Points vilket bevisar att det är fel på raked hands countern.

 

För mer än 12 timmar sedan skickade jag ett email till supporten för att påvisa detta och har fortfarande inte fått svar (trots att de påstår att de oftast återkommer inom 20 min)

 

Jag kollar upp det. Kan du PM:a mig ditt anv.namn?

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver alltså spela 10 000st händer på $2-4 för att få $1000 i bonus.

 

Inget annat som krävs?

 

 

Kom på att det var rejkade händer.Aja, haria f ett par andra frågaor.

 

Hur länge gäller denna bonusen?

Ska man säga i mailet vilken storlek man vill ha på T-shirten?

Ska jag efter att regga ett onto via PF(utan att skriva nånn kod) först sätta in pengar och sen skicak ett mail att jag vill ha 500kr-bonusen.

 

Sen pokerbonusen, kan jag då skicka mailet EFTER att jag har 12kBP och få mina första $300 (kommer dom till "mainaccount" eller pokerkontot?) Sen grindar jag in 12kBP's till och skickar ett nytt mail?

Sen grindar jag in 12kBP till och får ytterligare $300, och sen dom sista 4kBP och får $100 elelr måste sista ettapen vara $400 eftersom "minsta etappen" var $300?

 

Blev långt :D

 

Hoppas på hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på att det var rejkade händer.Aja, haria f ett par andra frågaor.

 

Det är inte contributed dock. Du behöver alltså endast ha fått kort i en rejkad pott.

 

Hur länge gäller denna bonusen?

 

Bonusen kommer att vara uppe tills vidare. Har du påbörjat clearandet så har du 3 månader på dig från det att du satte in pengar.

 

Ska man säga i mailet vilken storlek man vill ha på T-shirten?

 

Ja, det är väl lämpligt? :D

 

Ska jag efter att regga ett onto via PF(utan att skriva nånn kod) först sätta in pengar och sen skicak ett mail att jag vill ha 500kr-bonusen.

 

För reggningen via pf.nu skickar du ett mail till poker@betway.com. För bonusen skickar du ett mail till support@betway.com

 

Sen pokerbonusen, kan jag då skicka mailet EFTER att jag har 12kBP och få mina första $300 (kommer dom till "mainaccount" eller pokerkontot?)

 

Japp, du skickar mailet efter du har fått ihop dina BP. Skriv i mailet om du vill ha pengarna på pokerkontot istället för main så fixar vi det.

 

Sen grindar jag in 12kBP's till och skickar ett nytt mail?

 

Ja, om du vill. :D

 

Sen grindar jag in 12kBP till och får ytterligare $300, och sen dom sista 4kBP och får $100 elelr måste sista ettapen vara $400 eftersom "minsta etappen" var $300?

 

Nej, sista etappen kan vara $100 om du redan cashat ut $900. Du har ju rätt till de sista slantarna. Men om du tar sista etappen som $400 eller $100 är helt upp till dig.

 

Lycka till! :D

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, sista etappen kan vara $100 om du redan cashat ut $900. Du har ju rätt till de sista slantarna. Men om du tar sista etappen som $400 eller $100 är helt upp till dig.

 

Lycka till! Very Happy

 

Måste kolla om jag fattat rätt. Jag satte in 450 dollar. Kan jag då efter 12k cleara min bonus på 300 dollar och sedan efter ytterligare 3240 poäng få ut 81 dollar. (Redan fått 500 kr dvs 69 dollar på den första bonusen)

 

Hoppas du förstår vad jag menar Jens.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, sista etappen kan vara $100 om du redan cashat ut $900. Du har ju rätt till de sista slantarna. Men om du tar sista etappen som $400 eller $100 är helt upp till dig.

 

Lycka till! Very Happy

 

Måste kolla om jag fattat rätt. Jag satte in 450 dollar. Kan jag då efter 12k cleara min bonus på 300 dollar och sedan efter ytterligare 3240 poäng få ut 81 dollar. (Redan fått 500 kr dvs 69 dollar på den första bonusen)

 

Hoppas du förstår vad jag menar Jens.

 

Korrekt uppfattat! :D

 

Vet att det här med två bonusar ställer till det lite, jag får själv tänka till lite ibland (som nu) men i slutändan skall det ju generera mer bonuspengar till spelaren så förhoppningsvis står ni ut! ;)

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

är det möjligt att få båda bonusarna även om man redan e reggad fast inte har öppnat real money konto ?

 

Ja, det är första insättningen som räknas.

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag räknat rätt om jag får det till att $1000-bonusen motsvarar 30x/$1 på NL50 dvs att man måste spela 3000 rejkade händer per $100 i bonuspengar?

 

För har för mig att jag spelade 750 rejkade händer på NL50 när jag klarade eran $100-bonus som ni hade förrut och som man var tvungen att dra in 1000 poäng för att cleara.

 

Rätt sjukt i så fall. Hur blir den då på typ NL200?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag räknat rätt om jag får det till att $1000-bonusen motsvarar 30x/$1 på NL50 dvs att man måste spela 3000 rejkade händer per $100 i bonuspengar?

 

4000 BP per $100 i bonus. Hur många händer det är är olika för respektive nivå. Jag får hänvisa till tabellen på http://www.betway.com samt tidigare i tråden.

 

MVH

Jens, Betway.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har jag räknat rätt om jag får det till att $1000-bonusen motsvarar 30x/$1 på NL50 dvs att man måste spela 3000 rejkade händer per $100 i bonuspengar?

 

4000 BP per $100 i bonus. Hur många händer det är är olika för respektive nivå. Jag får hänvisa till tabellen på http://www.betway.com samt tidigare i tråden.

 

MVH

Jens, Betway.com

 

Okej, väldigt sjukt att ni ger så mycket lägre poäng på de lägre nivåerna. Erat system är väldigt konstigt tycker jag. Vore mycket sjystare om ni gav poäng för hur mycket rejk som har tagits istället och struntade i att få det till att man behöver spela höger nivåer för att få mer poäng.

 

Liksom det är ju absurt att man kan få maxpoäng i varje hand på varje nivå. Jag tror ni skulle locka till er fler spelare om det vore lika för alla oavsett vad man spelar för nivå.

 

Men visst uppmuntra folk till att skotta NL200 och uppåt så dom gular och pengarna går till något annat konto på en annan Primaklient och omsätts där istället

 

Jag tycker detta bara är ett fult knep för att ni ska tjäna mer.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...