Gå till innehåll

Nya B2B, vad tycks?


mickol

Recommended Posts

"Efter en halvtimme vid bordet och du inte har hittat fisken - är det du som är fisken"

 

2 min sen var tråden OT, en pf.nu helt enkelt.

 

är det unibet du menar? isf spelare du på en primaklient mot unibetspelare. b2b borde inte ha ändrat sig märkvärt eftersom unibet hade egna bord på b2b, lika som nu på prima med andra ord.

 

Nej jag pratar om B2B, utan unibet :) Unibet hade inte egna bord på nivåer över 2/4.

 

En positiv överaskning är ju dock att åtminstonde 5/10 verkar ha många fulla bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade en märklig session häromdagen när jag fick 9 st KK och höjde till 3 BB varje gång. Resultat: 7 st blindstölder, en pott efter att fi foldat på floppen och i den sista blev jag av med hela inköpet när fi floppade set :x . Jag spelade ganska löst, men vad spelade det för roll? Ingen verkade ha read, förmodligen p g a multitablegrindande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mmmm, det brukar bara vara tajta grinders som klagar att det är fullt med tajta grinders.

 

Är folk för tighta så går det att utnyttja.

 

Håller med. Tighta grinders gillar inte att missa floppen. Det kanske kommer ett lamt continuation bet, men sedan slutar man beta. Om man spelar löst i sen position kan man stjäla många potter, främst på turn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...