Gå till innehåll

Allt om B2B Network!


hf89fc

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Bestämmer man sig för att testa B2B till slut...

 

Men det finns ingen action på .5/1 FR (NL), bara 6-manna. Men samma typ fast på .25/.50 och 1/2 där är det bra aktivitet.

 

Och antagligen kommer man somna på .25/.5 och få fett med spö på 1/2, så jag skulle gärna lira 8-manna .5/1.

 

 

Ni som är regulars på B2B, är det tillfälligt, eller?

 

EDIT: Nu var det ingen action på 1/2.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det är 6-manna som gäller på B2B. Jag har verkligen gillat sajten, spelat allt mellan .25-.5 till 5-10 NL + en hände nåt, och när sen Unibet klev ur blev spelet ännu dödare.

Jag gav det hela en ny chans i och med reloadbonus o vip cashback gold i september, men nettot på sajten blir för mej långt mycket sämre än på andra sajter.

Tyvärr...jag har spelat där så länge att jag har en rent nostalgisk bindning till nätverket, men den verkar ha kommit till ett stadium nu där vår relation inte längre är hållbar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Går det att registrera sig på flera b2b-siter. Har inte hittat nåt om det så jag tycker att det passar bra att fråga här.

 

Edit. Nu har jag läst på bonuswhores att det går att ha flera konton.

 

En till fråga. P bonuswhores tabell på 24h:s sign up bonus timförtjänst så ger man siffran 1.87 / 1.97 (FR/sH) euro för NL 0.1/0.2. Låter märkligt högt. Kommer man upp till så höga potter på den nivå att det delas ut några vip-poäng? Delar man ut halvpoäng eller kvartspoäng för mindre potter?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Går det att registrera sig på flera b2b-siter. Har inte hittat nåt om det så jag tycker att det passar bra att fråga här.

 

Edit. Nu har jag läst på bonuswhores att det går att ha flera konton.

 

En till fråga. P bonuswhores tabell på 24h:s sign up bonus timförtjänst så ger man siffran 1.87 / 1.97 (FR/sH) euro för NL 0.1/0.2. Låter märkligt högt. Kommer man upp till så höga potter på den nivå att det delas ut några vip-poäng? Delar man ut halvpoäng eller kvartspoäng för mindre potter?

 

Ja det låter lite högt. Inköpet är iofs 10 euro och det krävs potter på 7 euro för att det skall bli VIP poäng så man kanske får in 10 vip i timmen på den nuvån. Rent generellt så tror jag att vinsterna är lite överdrivna på BW.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...