Gå till innehåll

Byta land?


jaroiten

Recommended Posts

Hur gör man för att byta land på sitt Party konto?

 

Jag registrera mig nämligen på Party när jag bodde i Finland och har således ett finskt partykonto, men nu när jag har flyttat till Sverige så skulle jag gärna vilja ha konto registrerat på min svenska adress. Dock så kan man i Party Cashier enbart ändra gata, stad, postnr m.m. men inte land. Finland står med andra ord kvar, hur skall jag göra för att få det ändrat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur gör man för att byta land på sitt Party konto?

 

Jag registrera mig nämligen på Party när jag bodde i Finland och har således ett finskt partykonto, men nu när jag har flyttat till Sverige så skulle jag gärna vilja ha konto registrerat på min svenska adress. Dock så kan man i Party Cashier enbart ändra gata, stad, postnr m.m. men inte land. Finland står med andra ord kvar, hur skall jag göra för att få det ändrat?

Du måste faxa in dokument som bevisar (nåja) att du flyttat. Dom vill ha t.ex. en telefonräkning eller liknande. Du måste nog ringa supporten och luska lite. Jag hade samma problem då jag flyttade från Sverige till Finland.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade samma problem då jag flyttade från Sverige till Finland.

 

Förädare och Fisk

 

ne men skämt och sido kan du inte snacka med partypoker representanten på Forumet ?

Att ha älska med en finsk kvinna är inte krig, det är SJÄLVFÖRSVAR! 8-)

 

Ja, varför ge upp Party för en sån simpel detalj?

 

edit. kan inte ens citera mig själv :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla ändringar av informationen som man har uppgett när man öppnade kontot måste omges av ganska ordentliga rutiner. Det är därför viktigt att vi får uppgifter som vi vet är korrekta.

Tyvärr kommer jag inte att kunna hjälpa dig direkt då vi har riktlinjer för just frågor som denna.

 

Gör som du fått föreslagit för dig så går det kalasfort.

 

Ledsen att jag inte kunde göra det smidigare för dig.

 

Med bästa hälsningar,

PartyPoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...